Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan regner dere?
Noen apper bruker gjennomsnittlig syklus lengde ca 28 dager, så hvis du har lengre eller kortere syklus vil det avvike. Bruker du f.eks. Flo til å tracke menstruasjon, eggløsning osv vil den være mer reell for din syklus da den har mer data å gå utifra. Jeg regner som regel termin fra eggløsning da jeg har ganske koll på når det har vært, men du kan også bruke terminkalkulator hvor du legger inn hvor mange dagers syklus du har og første dag i siste mens, så skal det også være ca riktig4+1 i babyverden appen, 3+6 i Flo og 3+5 kalenderdager siden første dag i mens. Forstår ikke hvorfor det er uliktHvordan regner dere?
![]()
Syklusen min har variert litt mellom 24-28 dager + en gang 20 dager siste halve året så mulig derfor da. Fikk peak 22.desember så appene satte EL til 23. men ChatGPT mente at det var 22 selv om peaken var den dagen, siden peaken var så tidlig om morgen. Er jo uansett bare 3+5 dager siden første dag forrige mens 12.desember så blir litt forvirret på hvordan det ka være flere dager men har vel med om man regner fra EL hvis jeg har skjønt rettNoen apper bruker gjennomsnittlig syklus lengde ca 28 dager, så hvis du har lengre eller kortere syklus vil det avvike. Bruker du f.eks. Flo til å tracke menstruasjon, eggløsning osv vil den være mer reell for din syklus da den har mer data å gå utifra. Jeg regner som regel termin fra eggløsning da jeg har ganske koll på når det har vært, men du kan også bruke terminkalkulator hvor du legger inn hvor mange dagers syklus du har og første dag i siste mens, så skal det også være ca riktig![]()

Har du vært hos legen?5+1, og hjertet slår![]()

Jeg og