IKM Uke 3 ❤️

Negativ test 10 dpo og føler dermed at håpet er ute. Må nok vente en eller to dager til før jeg slutter med Progesteron. Hatt en del plager med den, så blir litt godt å slutte
Nei, så dumt :sorry: Hadde håpet om at det skulle klaffe for deg nå, holder håpet litt til ❤️

I natt har jeg vært så sur at jeg mister all lyst til å teste, overbevist om at det er PMS :angry4 det kan jo også være mine knappe 3 timer med søvn som spiller inn her og gjør humør og tålmodighet elendig, men … :bored:

I natt har jeg vært så sur at jeg mister all lyst til å teste, overbevist om at det er PMS :angry4 det kan jo også være mine knappe 3 timer med søvn som spiller inn her og gjør humør og tålmodighet elendig, men … :bored:
Håper det er noe annet som tukler med hormonene :binkybaby:binkybaby slitsomt når man har det sånn! Du må få deg noe søvn iaf, 3 timer er ikke bra :arghh::Heartred

Håper det er noe annet som tukler med hormonene :binkybaby:binkybaby slitsomt når man har det sånn! Du må få deg noe søvn iaf, 3 timer er ikke bra :arghh::Heartred
Sover heldigvis ganske greit, i natt var utenfor normalen og en serie uheldige hendelser ❤️
Sover litt på dagen når baby sover eller pappaen er med han :happy: Tester nok i morgen uansett :laughing002 er heldigvis ikke like sur nå lenger.

8dpo. Noen som ser noe?:confused:

Vedlegg

• IMG_7503.jpeg
    IMG_7503.jpeg
    786,8 KB · Visninger: 86
Klarte å gå på en smell og tok en test i går. Helt idiotisk. Max 1.5 time siden forrige toalettbesøk og vanlig makesure test. Veldig negativ ikke veldig uventet. Men hadde spist lakris, uten å tenke meg om. Å ble stresset. Så da ble det sånn. Nå e eg jo overbevist om at det ikje går veien, å prøve å forberede meg på neste PP

Klarte å gå på en smell og tok en test i går. Helt idiotisk. Max 1.5 time siden forrige toalettbesøk og vanlig makesure test. Veldig negativ ikke veldig uventet. Men hadde spist lakris, uten å tenke meg om. Å ble stresset. Så da ble det sånn. Nå e eg jo overbevist om at det ikje går veien, å prøve å forberede meg på neste PP
Ulempene med tidlig testing :sorry: Sier som jeg skrev til kokosbolle, fortsatt masse håp ❤️ jeg vet ikke når du var gravid med førstemann, men når jeg var gravid med mine to første var det ingen forbud mot lakris, men en beskjed om forsiktighet. Det var heller ikke forbudt med ingefær, tvert om var det oppfordret å gå for ingefær for å lindre kvalme. Poenget er at litt lakris neppe har ødelagt noe og jeg håper det dukker opp to streker innen noen få små dager ❤️

Back
Topp