Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se hvordan syklusen blir da! Har du pleid å ha symptomer på el?Hyttelitu - 32 - B4 - PP1 - EL 06/1 - IKM 21/11.
Tall fra Flo. Fikk første mensen på over 2 år lille julaften. Vært uten mensen pga graviditet og amming. Vet derfor ikke hvor lenge syklusen varer og når El faktisk er.
Dere som er gode med eggløsningstester. Når i syklus tar dere tester? Tar dere når dere får EL-slim?
Disse smertene kommer oftest dagen med positiv el test, og dagen etterpå når egget trolig slipper, så til tross for at jeg merker det godt og får slim, tar jeg tester for å se når de øker, slik at vi får lagt aksjer til riktig tid
Litt tidlig for meg å teste endaHar dere begynt å teste for el?![]()
Nå har jeg nokså stabil syklus på 28/29 dager, med el ca midt inni der, så for meg et det ganske greit å teste fra ca cd 11 i tilfelle el kommer tidlig. Har vanligvis peak cd 14 eller 15.Hyttelitu - 32 - B4 - PP1 - EL 06/1 - IKM 21/11.
Tall fra Flo. Fikk første mensen på over 2 år lille julaften. Vært uten mensen pga graviditet og amming. Vet derfor ikke hvor lenge syklusen varer og når El faktisk er.
Dere som er gode med eggløsningstester. Når i syklus tar dere tester? Tar dere når dere får EL-slim?
Jepp, og ser ut som at syklusen min nå har stabilisert seg etter MA, så el er fortsatt forventet cd 13, som blir nå på søndagHar dere begynt å teste for el?![]()
var spent når jeg testet cd 8 og fikk så lav score, men den har steget bra nå i dag
Spennende! Kanskje den kommer allerede i morgen?Jepp, og ser ut som at syklusen min nå har stabilisert seg etter MA, så el er fortsatt forventet cd 13, som blir nå på søndagvar spent når jeg testet cd 8 og fikk så lav score, men den har steget bra nå i dag
Vis vedlegget 476826

Jeg tenker å begynne på mandag, da er jeg på cd9. Har egentlig brukt å begynne rett etter mensen, men tror det er unødvendig. Og skal forsøke å spare litt på testeneHar dere begynt å teste for el?![]()

Rett etter mensen er nok waste med tester ja, men er jo fint å ta utgangspunkt i noe ogJeg tenker å begynne på mandag, da er jeg på cd9. Har egentlig brukt å begynne rett etter mensen, men tror det er unødvendig. Og skal forsøke å spare litt på testene![]()

Eeh, leste av litt for tidlig i stedVis vedlegget 476849
Ser ut som at den kanskje kommer tidligere ja
Fikk plutselig stikninger nedentil nå i kveld, og det er ofte et tegn på at EL er ganske nærme![]()

Omg Ikkesant!! Heia egget

Har gitt beskjed til samboeren nå at det er bare å stille opp altså, her skal det legges inn godt med aksjerOmg Ikkesant!! Heia egget![]()
![]()
![]()

Haha! Kjør påHar gitt beskjed til samboeren nå at det er bare å stille opp altså, her skal det legges inn godt med aksjerhan er heldigvis ikke tung å be når det kommer til å bidra med sin del
![]()