Ja.. Gikk 5 dager etter avsluttet kur til mens sist, så henger etterSå kjipt! Hvor lang tid tok det sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Gikk 5 dager etter avsluttet kur til mens sist, så henger etterSå kjipt! Hvor lang tid tok det sist?
Beklager så seint svar fra meg! Her har det gått i ett siden testdag. Min hcg på 14dpo var på 245. To dager senere, altså 16dpo var den på 1450. Var nylig på tidlig ultralyd 6+4 og der så de 2 bankende hjerter
Skal på ny UL mandag 05. januar på IVF-klinikken, så krydder fingrene for at dette går bra.
Noen som har opplevd at embryoet har delt seg før?Den var sterk! Dette er min 15 dpoKan settes på gravid. Noen som opplevd så sterk test ved dpo 15?
Vis vedlegget 476721
Den var sterk ja har du tatt noen blodprøver for å måle hcg?Den var sterk! Dette er min 15 dpo![]()
Oi!! Så utrolig spennende. Og ganske sjeldent at det deler seg så sent, vet du om de deler fostersekk? Skjønner at du har den tidligere opplevelsene i bakhodet, men krysser for at alt går bra denne gangenBeklager så seint svar fra meg! Her har det gått i ett siden testdag. Min hcg på 14dpo var på 245. To dager senere, altså 16dpo var den på 1450. Var nylig på tidlig ultralyd 6+4 og der så de 2 bankende hjerterSkal på ny UL mandag 05. januar på IVF-klinikken, så krydder fingrene for at dette går bra.
Det som er rart er at det samme skjedde oss i 2021 ved det første IVF-forsøket. Da ble 1 embryo satt inn, men det delte seg da også. Men da endte vi dessverre opp med missed abortion. Så har jo det litt i bakhodet nå også, livreddNoen som har opplevd at embryoet har delt seg før?
)