Jeg gleder meg til…

Gleder meg til jul er over, veldig koselig, men å være i den verste kvalmen midt i all feit julemat og selskap… er 8+2 og har valgt å ikke si noe til familiene våre eller 4 åring før etter TUL på sykehuset. Syns egentlig tiden har gått fort og koser oss med at vi har en liten hemmelighet, men vanskelig å skjule kvalmen og utmattelsen når det er konstant selskap.
Såå jeg gleder meg veldig til hverdag

Innsett at jeg gleder meg til at være tre uker borte fra iskald vinter, selv om det innebærer å være veldig nøye med mat og varme/hygiene.
Deilig! Hvor skal dere? Vi har nettopp bestilt tur til Gran Canaria i vinter, det gleder jeg meg til!

…sushi på døra om 60 min!!!!
Glad for å høre at du har lyst på noe du som sliter sånn med kvalmen :) Godt måltid! Vi var ute og spiste sushi i går - en av de få tingene som fristet!

Åååh! Har så lyst på sushi, men jeg skal være sammen med en sånn dum fyr som mener at vi ikke kan bruke opp alle pengene våre på det…

Åååh! Har så lyst på sushi, men jeg skal være sammen med en sånn dum fyr som mener at vi ikke kan bruke opp alle pengene våre på det…
:dance018
Jeg drar gravid-kortet for slt det er verdt her jeg ligger i fosterstilling mesteparten av døgnet! Jeg tar rn for laget her! Da må minr cravings bli innfridd ass!

Glad for å høre at du har lyst på noe du som sliter sånn med kvalmen :) Godt måltid! Vi var ute og spiste sushi i går - en av de få tingene som fristet!
Ja, når det kicker inn matlyst har jeg ingen begrensninger! Bortsett fra blåmuggost, enda så mye jeg vil ha det :arghh:

Back
Topp