Firsttimemommy❤️
Flørter med forumet
Hei! Det ble så stille her, er det opprettet en annen gruppe som jeg ikke har fått med? Har så mange spm jeg gjerne skulle ha delt og diskutert med dere fra jan 2025 termin gruppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Sniker fra mai 2025 - kan det hende det meste skjer på skjult forum? De fleste fortsetter praten der for å få snakket litt mer privatHei! Det ble så stille her, er det opprettet en annen gruppe som jeg ikke har fått med? Har så mange spm jeg gjerne skulle ha delt og diskutert med dere fra jan 2025 termin gruppen
Du må være på terminliste og har et gitt antall innlegg for å få tilgang til skjult forum!Aha okei, gir mening at det ble så stille her haha. Takk for svarHei! Sniker fra mai 2025 - kan det hende det meste skjer på skjult forum? De fleste fortsetter praten der for å få snakket litt mer privatDu må være på terminliste og har et gitt antall innlegg for å få tilgang til skjult forum!
Gøy! Nå har jeg prøvd å melde meg inn der, håper jeg fant riktig gruppe…Jeg ga opp å komme meg inn på skjult gruppe, så bruker termingruppe på Facebook isteden. MYE mer aktivitet!