De som har blitt gravide fra denne gruppen kan dere legge ut bilde av testene deres på ikm dagen?
Her er mine 14 dpo / ikm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De som har blitt gravide fra denne gruppen kan dere legge ut bilde av testene deres på ikm dagen?

Så bra

Men ifh dine tidligere tester så er denne perfekt

Hvorfor skal syklusen drive å tulle nå?Kan det være en sen festeblødning?Kom en liten frisk blødning i går så tenkte det var TR. Ikke blødd noe sidenHvorfor skal syklusen drive å tulle nå?
Tviler?Kan det være en sen festeblødning?
Hadde negativ test på lørdag (13 dpo). Embryo kan vel ikke feste seg så sent som 14 dpo?Nei, det er vel litt for sentTviler?Hadde negativ test på lørdag (13 dpo). Embryo kan vel ikke feste seg så sent som 14 dpo?
Jeg hadde en liten blødning 11dpo, som jeg håpa kunne være en festeblødning fordi mens ikke kom de første dagene etter det. Testene ble ikke positive og mensen kom 14 dpo, så var nok en tidlig spotting bare for min del, selv om jeg ikke pleier å ha det. Det sies jo at håpet ikke er ute før mensen kommer ordentlig, men 14dpo er jo sentKom en liten frisk blødning i går så tenkte det var TR. Ikke blødd noe sidenHvorfor skal syklusen drive å tulle nå?

Tviler?Hadde negativ test på lørdag (13 dpo). Embryo kan vel ikke feste seg så sent som 14 dpo?

Nei, det sier du noe. Om jeg ikke har begynt å blø innen i morgen så får jeg vel ta en testEgget kan feste seg 12dpo, og da vil det vel ikke vises positivt 13dpo
Men antar for min egen psyke at det bare er en litt sen mens.