Herlig!Gratulerer med en nydelig liten hundebebis
![]()
Tusen takk, familien føles mer komplettGratulerer med nydelige voffsen - så skjønn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!Gratulerer med en nydelig liten hundebebis
![]()
Tusen takk, familien føles mer komplettGratulerer med nydelige voffsen - så skjønn![]()
Nei guuurimalla for en søtnos!!Vis vedlegget 476461
Første møte med resten av familien gikk supert, virker som en trygg og nysgjerrig jente. Andre hunden min var så rolig og flink og fikk nuss og vasking av øye av den lille
Lille nurket CD 11: maksimal på monitor og sprenger litt i begge eggstokker. Letrozol har nok vært effektivt

TakkerHappy humpings![]()
![]()
![]()
Heia eggetCD 11: maksimal på monitor og sprenger litt i begge eggstokker. Letrozol har nok vært effektivt

Tnaaaaaaawwwww så utrolig skjønnVis vedlegget 476461
Første møte med resten av familien gikk supert, virker som en trygg og nysgjerrig jente. Andre hunden min var så rolig og flink og fikk nuss og vasking av øye av den lille

Takk, vi er ganske begeistretNei guuurimalla for en søtnos!!Lille nurket
Den valpekosen der er jo bare sååå god! Gratulerer så mye
![]()

Krysser fingrene for gulleggetLh nede på 0.63, temp litt opp og sterke stikkende smerter på morgenen. Eggløsning var nok nå, så om to/tre dager kan jeg begynne på progesteron

Takk, håper jeg ogKrysser fingrene for gullegget![]()
![]()
Vil så gjerne ha positiv test, men må innrømme at jeg gruer meg litt til all usikkerhetenUff ja, det er virkelig en berg- og dalbane av følelser, og spesielt når man har opplevd å miste. Man vil så gjerne være gravid, men samtidig så følger det med en usikkerhet som er så vond de første ukeneTakk, håper jeg ogVil så gjerne ha positiv test, men må innrømme at jeg gruer meg litt til all usikkerheten
Jeg håper for deg

Lykke til denne runden! Krysser alt jeg har for degLh nede på 0.63, temp litt opp og sterke stikkende smerter på morgenen. Eggløsning var nok nå, så om to/tre dager kan jeg begynne på progesteron

Hun var fornøyd med kake og selskap 
Ååå, hipp hurra for 4-åringenTenk at jeg har en fireåring i hus i dagHun var fornøyd med kake og selskap
![]()

Gratulerer så mye til både mor og bursdagsjentenTenk at jeg har en fireåring i hus i dagHun var fornøyd med kake og selskap
![]()

Gratulerer så myeTenk at jeg har en fireåring i hus i dagHun var fornøyd med kake og selskap
![]()