NattevaktenA
Blir kjent med forumet
Hei, noen som har reist tidlig i svangerskapet? Med tidlig mener jeg i første trimester 5-11 uker. Vi har for det meste kjørt bil. Nå skulle vi fly til «jul» til svigers.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står så mye rart på nettet, bla at det er ikke anbefalt.Hvorfor skal det være et problem? Eneste er hvis du er kvalm, men ta evt med reisesyketablett og litt salt chips.
Mener du fly?Hei, noen som har reist tidlig i svangerskapet? Med tidlig mener jeg i første trimester 5-11 uker. Vi har for det meste kjørt bil. Nå skulle vi reise til «jul» til svigers.
JaMener du fly?
Jeg reiste en del med fly både i første og andre trimester. Kan ikke se at datteren min har tatt noe skade, vil tro det går helt fintHei, noen som har reist tidlig i svangerskapet? Med tidlig mener jeg i første trimester 5-11 uker. Vi har for det meste kjørt bil. Nå skulle vi fly til «jul» til svigers.

Tull og tøys. Hva skal det være skadelig for? Kanskje hvis du reiser til slummen i Brasil og blir stukket av mygg med Zika virus, men innenfor Europa hadde jeg ikke tenkt ett sekund… Fly er ikke skadelig for babyen neiDet står så mye rart på nettet, bla at det er ikke anbefalt.