Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har vært i hode i 7 uker, men sparker for det meste nedover eller til sidene her ogsåFlere her som har baby på tverr/sete/typ fotleie? Lille her ligger for det meste og sparker nedover eller i sidene, mye nedover. Med begge storebrødre var de pr nå lagt seg med hodet ned så jeg er selfølgelig allerede stressa
Har du snakket med jordmor evt andre om det? Om hva som blir å skje evt? Her er jeg bare i uke 33 så på jordmortimen for noen uker siden sa hun at hun ikke stresset med det enda siden det er lenge igjen.Min har vært i hode i 7 uker, men sparker for det meste nedover eller til sidene her også
Er du sikker på at baby ikke ligger i hode? Som sagt så sparker min samme sted og ligger i hodeleie, så kan jo hende din ligger sånn og?Har du snakket med jordmor evt andre om det? Om hva som blir å skje evt? Her er jeg bare i uke 33 så på jordmortimen for noen uker siden sa hun at hun ikke stresset med det enda siden det er lenge igjen.
Oi leste feil De fleste sparkene er heelt nederst, kjennes ut som føttene kommer ut, også noe til siden så jordmor var enig på timen når han sparket at det hun kjente og trodde var hodet iiikke er det Har ikke hatt det likt med de andre to mtp sparkene så jeg tror nok han er mye rundt inni der..Er du sikker på at baby ikke ligger i hode? Som sagt så sparker min samme sted og ligger i hodeleie, så kan jo hende din ligger sånn og?
Okei skjønner, krysser fingrene for at han snur seg til hodet!! Hvis det hjelper kjenner jeg også spark og dult helt nederst, altså der underlivet er liksom, og har ikke helt skjønt hvordan det er mulig, men han ligger i hodeleie faktiskOi leste feil De fleste sparkene er heelt nederst, kjennes ut som føttene kommer ut, også noe til siden så jordmor var enig på timen når han sparket at det hun kjente og trodde var hodet iiikke er det Har ikke hatt det likt med de andre to mtp sparkene så jeg tror nok han er mye rundt inni der..
Okei- så hodet er festet seg/ligger godt nedi?Okei skjønner, krysser fingrene for at han snur seg til hodet!! Hvis det hjelper kjenner jeg også spark og dult helt nederst, altså der underlivet er liksom, og har ikke helt skjønt hvordan det er mulig, men han ligger i hodeleie faktisk
Ikke festet, men han ligger dypt og godt nedi jaOkei- så hodet er festet seg/ligger godt nedi?
Jeg tror han snur seg, de fleste gjør jo det! Men skjønner absolutt at du reagerer når det var ulikt de andre gangeneHåper også han snur seg! Ettersom dette aldri var tema med de andre to var det litt stress å få dettenå Ser mange skriver de snur seg senere når man er flergangs men tenker jo lenger han ligger slik jo mindre blir kanskje sannsynligheten