Håpet om det siste ønskebarnet

Tok en eggløsningstest, og den var positiv.

Kan det være falsk positiv pga. HCG, selv om graviditetstesten var veldig svak, eller kan det være ekte LH?
Jeg hadde positiv/sterk eggløsningstest ganske lenge, frem til hcg var nesten helt negativ, altså såvidt skimtet skyggestrek. Først da ble eggløsningstesten svakere og deretter positiv på ordentlig en ukes tid senere :Heartred

Jeg hadde positiv/sterk eggløsningstest ganske lenge, frem til hcg var nesten helt negativ, altså såvidt skimtet skyggestrek. Først da ble eggløsningstesten svakere og deretter positiv på ordentlig en ukes tid senere :Heartred
Mulig det skjer her også. I dag var streken på graviditetstesten knapt synlig, samtidig som eggløsningstesten var tydelig negativ.

Tror jeg er 8dpo i dag, og siden jeg fikk med en gratis tidligtest fra babyplan sist jeg bestilte tester tenkte jeg å ta den i dag. En negativ test 8dpo trenger jo ikke bety at jeg ikke er gravid, har aldri fått positiv så tidlig uansett. Mindre psykisk påkjenning med negativ 8dpo enn negativ 10dpo, for meg i alle fall.

Men, synes likevel jeg så noe veldig svakt.

Fjernet plastdekselet, det kan jo gi skygger og alt mulig. Så fremdeles noe, men kan det være skyggestrek mest sannsynlig? Fikk skygge med en slik test i fjor en gang. Er disse testene kjent for det? Eller kan det være rest-hcg fra utskrapning 12.12, selv om jeg har hatt eggløsning etterpå?

Vedlegg

• IMG_0446.jpeg
    IMG_0446.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 54
Syntes det ser ut som en rosa strek jeg.. Håper virkelig at den utvikler seg til en sterk positiv :love017

Håper det, men har googlet masse på babyplan tidligtest stav og bekymringsfullt mange som får falske positive streker med dem.
Jeg fikk ikke det. Jeg gikk ikke strek en gang jeg :laughing002 Enda jeg var gravid

Ser ut som babystrek :nailbiting:

Back
Topp