Skravletråd

I følge de forskjellige appene jeg bruker er det alt mellom 31. august til 4. september her. Krysser fingrene for at det klores fast hos oss alle sammen :smiley-angelic001

Samme her, tror den er ulikt da min sykluslengde har variert med et par dager de siste syklusene, så vett ikke hva jeg skal legge inn der :smiley-ashamed004 men har fått 2-4 september :Heartpink når jeg la inn fra EL så fikk jeg 2. September, så tror nok at den stemmer mest :love017

Samme her, tror den er ulikt da min sykluslengde har variert med et par dager de siste syklusene, så vett ikke hva jeg skal legge inn der :smiley-ashamed004 men har fått 2-4 september :Heartpink når jeg la inn fra EL så fikk jeg 2. September, så tror nok at den stemmer mest :love017
Det er akkurat det samme her Vanskelig å legge inn lengde når syklusen varier fra 28-34

Føler det ble litt mer virkelig i dag da jeg i følge kalenderen skulle fått mensen i dag, men den enda ikke er kommet. Går liksom å venter på å få blod på toalettpapiret, men heldigvis ikke kommet noe tegn til TR enda!

Back
Topp