Symptomer

Åå håper at det går bra! Når du skriver mørkt, mener du da sånn brunlig? I så fall betyr det bare at det er gammelt blod, noe som i grunn er positivt. Ellers er det mange ufarlige grunner til at det kan oppstå en blødning. Jeg hadde en liten blødning da jeg var ca like langt på vei som deg med nr 1, og hadde også vondt i korsryggen og murringer. Det varte i et par dager, men var helt ufarlig! ❤️
Ja brunlig, ikke friskt blod :Heartred Takk for gode ord, håper det går bra likevel med meg også :smiley-angelic001 Skal heldigvis på UL 22.12 så ikke lenge til :Heartred

Så innmari mye murringer, det "brenner" nede mot lysken i hver side, hadde akkurat det samme forrige graviditet. Har det døgnet rundt, men nesten verre på kveld/natt..

Kvalmen har begynt å melde seg :happy5
Akkurat i tide til jul si :dance018

Og nå så jeg at du er 7+1 i den andre tråden. Klager over at oppkasten min allerede gikk i gang 4+6 jeg da :depressed:

Hadde jo håpa på jeg kom over jula!!!

Håper det ikke blir for ille for deg :Heartpink

Akkurat i tide til jul si :dance018

Og nå så jeg at du er 7+1 i den andre tråden. Klager over at oppkasten min allerede gikk i gang 4+6 jeg da :depressed:

Hadde jo håpa på jeg kom over jula!!!

Håper det ikke blir for ille for deg :Heartpink
Haha det passer jo perfekt nå.

Guri stakkars deg det må være skikkelig hardt og tøft, håper du får kost deg litt i julen du også :Heartred

Takk for det :love017

Jeg er 4+4 i dag. Gravid med 5 dagers blastocyst med innsett 6/12. Har egentlig ikke kjent på noen symptomer annet en litt ømme bryst (men det har jeg hatt lenge pga IVF) og stillinger, strekning og noen ganger brenning på langt nede på venstre side. Vet det er tidlig, men jeg blir så stresset av å ikke kjenne symptomer.

Back
Topp