Krysser fingrene for deg, dere.Håper virkelig det er slik til meg nådet er ihvertfall et veldig høyt ønsket barn
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg, dere.Håper virkelig det er slik til meg nådet er ihvertfall et veldig høyt ønsket barn
![]()

Tror det kan være mulig å kjenne noe, selvom det sikkert kan være vanskelig å skille mellom graviditetssymptomer og andre ting, sykdom f.eks.?Muligens dumt spørsmål, men hva tror dere sannsynligheten for å kjenne symptomer før positiv test er?
Har jo vært kvalm, uggen og svimmel siden lørdags ettermiddag, og hatt mye murringer/stikkinger i magen siden samme tid.

Masse lykke til videreDet ble tidlig TR på meg denne gangen! Men bra mtp julaften. Da slipper jeg å blø enda da
Det ble ingen doble streker på oss i 2025, og drømmen om sommerbaby den ble ikke noe av. Nå vil vi bare se de strekene.. Men kanskje 2026 bringer mer hellMasse lykke til damer og gratulerer så mye til dere med spirer
![]()
Får satse på at 2026 er året!Masse lykke til videreNegativ test i dag 12dpo og masse pms symptomer så kan settes på tr som sikkert kommer i dag/morgen. Masse lykke til med testing og gratulerer alle andre med to streker![]()
![]()

Så kjedelig å høre.Tr har meldt sin ankomst her også, som forventet. Krysser fingrene for flere positive tester hos resten av dere. Ellers blir det gjerne en ny ikm gruppe igjen på nyåret![]()

Jeg tror mange kjenner symptomer tidlig, jeg gjør ikke det. Men mange her er veldig flink til å kjenne kroppen sin. Er imponert over mange her, hvor godt de kjenner kroppen sin. Så tror absolutt det er mulig du kan kjenne på noe så tidlig.Muligens dumt spørsmål, men hva tror dere sannsynligheten for å kjenne symptomer før positiv test er?
Har jo vært kvalm, uggen og svimmel siden lørdags ettermiddag, og hatt mye murringer/stikkinger i magen siden samme tid.
Gratulerer med positiv test.Til info var det ingen skyggestrek, fikk positiv clear blue test, gravid 1-2 Nå er det bare hva med blødingene, slik jeg forstår får jeg bare følge med. Andre som har blødd i uke 4/5?

så skjønner virkelig ikke hva kroppen min holder på med idag, kjenner bare at jeg må ihvertfall legge meg og få en powernap snart
Spennende! Akkurat sånn det er hos meg ogsåFøler meg rett å slett rar I kroppen idag. Helt ekstremt trøtt, så trøtt at det å ut å kjøre bil for å handle siste til julegavene egentlig var skummeltogså har det kommet en små intens kvalme utover dagen. Tenkte først kvalmen var at jeg ikke hadde spist nok, men det kan jeg ikke forstår egentlig, for nok mat har jeg spist til nå
så skjønner virkelig ikke hva kroppen min holder på med idag, kjenner bare at jeg må ihvertfall legge meg og få en powernap snart
![]()

Sniker her. Alle gangene jeg har fått positiv test har jeg merket "noe" på kroppen allerede fra 4-6dpo. Jeg har tydelige el smerter hver syklus, så ikke tvil om hvilken dpo jeg er. Forrige måned hadde jeg kjemisk, men kjente murringer/stikking fra 7dpo, svimmel (tenkte det var krystallsyken som var kommet tilbake ), vondt i bekkenet (hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap), og kjente på en følelse av at det var noe annerledes i kroppen flere dager før det vistes noe på en test.Muligens dumt spørsmål, men hva tror dere sannsynligheten for å kjenne symptomer før positiv test er?
Takk for tilbakemelding! Vi får krysse altSniker her. Alle gangene jeg har fått positiv test har jeg merket "noe" på kroppen allerede fra 4-6dpo. Jeg har tydelige el smerter hver syklus, så ikke tvil om hvilken dpo jeg er. Forrige måned hadde jeg kjemisk, men kjente murringer/stikking fra 7dpo, svimmel (tenkte det var krystallsyken som var kommet tilbake ), vondt i bekkenet (hadde kraftig bekkenløsning i forrige svangerskap), og kjente på en følelse av at det var noe annerledes i kroppen flere dager før det vistes noe på en test.
Krysser fingrene for deg![]()

Testa positivt 16 dpo med førstemann (negativ 14 dpo). Testa tydelig positivt 8 dpo med andremann. Så her har jeg hatt 2 svært forskjellige opplevelserHva er det seneste dere har testet positivt? Og dere som har fler barn- testet dere positiv på samme dpo alle gangene?
*meg som prøver å lete etter håp i situasjonen min som er 10 dpo med negativ test haha*
Oi wow det var stor forskjell!! Gir litt håp kjenner jegTesta positivt 16 dpo med førstemann (negativ 14 dpo). Testa tydelig positivt 8 dpo med andremann. Så her har jeg hatt 2 svært forskjellige opplevelser
Takk for deling!Kjedelig. Tok en blenda istad jeg ogsåTok en til nå på ettermiddagen, blenda![]()
Tar en ny i morgen tidlig ja! Tror jeg har bare 2 strips igjen, kommer nok ikke til å kjøpe flere med mindre mensen ikke kommer på fredag! Skal du?Kjedelig. Tok en blenda istad jeg også
Men du tar ny imorgen?
Jeg ser den på bildet, men tror ikke jeg ser noe i virkelighetenSnikerStrek!!!
![]()