Oi så interessant, nei jeg har ikke tenkt over det før, men er nok som sagt fordi vi var innestengt alene de første dagene på sykehusetDet er helt normalt rent evelusjonsmessig. Det er rett og slett noen som har det beskyttelsesinstinktet litt tydeligere enn andre, så når noen andre holder baby de første dagene så produserer jeg adrenalin. Blir sliten og får skjelvinger. Og hvis babyen kommer tilbake til meg med en ny lukt på seg så blir jeg urolig i flere timer. Som sakt, en helt normal reaksjon for veldig mange.
Lurer på om det blir annerledes denne gangen! Høres jo logisk ut å føle det sånn og.
kommer aldri over dette, og er livredd for at det skal skje denne gangen også
Ble også fratatt baby en stund pga akutt keisersnitt… så følte at jeg bare måtte innfinne meg med det… skal du melde fra om dette denne gangen?
Traumer fra sist. Men takk for tips. Skal i samtaler i januar blant annet for oppfølging grunnet stor baby sist, og planlegging - så kan høre litt mer 
anbefaler å stille litt spørsmål rundt hva som bare gjøres på rutine og hva som faktisk blir gjort på faglig grunnlag!
Hun har jo 0 teknologisk tek. Men det er verdt å prøve hvertfall