Trening

Hørte forresten NIH podden sine episoder om å trene mens gravid :) De var veldig inspirende og betryggende, kan anbefale!
Kom meg endelig på trening igjen i forgårs og i går, men merker at styrken i kroppen er ikke den samme som før jeg ble gravid men prøver å minne megselv på at det gjør ingenting. Viktigste er at jeg trener...
Det var godt tips, har begynt å høre på NIH podden nå, takk :woot: :Heartred Jeg er på styrkeøkt nå, er blitt kjempesvak plutselig :laughing002

Dagens styrkeøkt overkropp:
Skrå benkpress i smith: 3 x 8 - 19 kg
Skulderhev: 3 x 8 - 8 kg
Benkpress i maskin: 3x10 - 13.2 kg
Nedtrekk: 2x8 - 47 kg + 1x8 40 kg
Nedpress kabel: 3 x 12 - 15 kg

Betydelig nedgang i styrke men godt å få gjennomført økten iallefall :gen045

Gøy hvis andre deler øktene sine også for inspirasjon :love017

Åh, flink da! Skulle ønske jeg hadde noe å skryte av selv, men her har kvalmen slått meg ut :hilarious:

Så flink og inspirerende du er! Dette var kjempe gøy å lese! :D Skal få delt min økt i kveld, spent på hvor tungt jeg klarer å gå!

Fikk til en økt på morgenkvisten i dag, men det var ikke en spesielt god økt, så noe skjer i kroppen nå ja :p

Her er min:
Knebøy på bosuball 3x10
Tåhev 3x10 pr bein
Nedtrekk 8+8+6 55kg
Kabel kickbacks 3x12x40,5kg pr bein
Skulderpress 3x8x10kg
Rygghev 2x12
Pushups til stang 2x12

Fikk til en økt på morgenkvisten i dag, men det var ikke en spesielt god økt, så noe skjer i kroppen nå ja :p

Her er min:
Knebøy på bosuball 3x10
Tåhev 3x10 pr bein
Nedtrekk 8+8+6 55kg
Kabel kickbacks 3x12x40,5kg pr bein
Skulderpress 3x8x10kg
Rygghev 2x12
Pushups til stang 2x12
Heia deg! Dette var jo kjempe bra!!

Etter å ha lagt å små sovet i hele dag (eier ikke energi…) klarte jeg å komme meg på trening i dag. Har begynt å spare dagens koffein dose til å bruke rett før trening så det hjalp! Merker veldig nedgang i styrke, spesielt i knebøy. Har nesten halvert vekten der :arghh:

Squat 80kgx8 x3
Single leg legpress 90kgx10 x3
Leg extension 57.5kgx9 x3
Step up 10kgx10 x3
Single leg deadlift 34kgx8 x3

Etter å ha lagt å små sovet i hele dag (eier ikke energi…) klarte jeg å komme meg på trening i dag. Har begynt å spare dagens koffein dose til å bruke rett før trening så det hjalp! Merker veldig nedgang i styrke, spesielt i knebøy. Har nesten halvert vekten der :arghh:

Squat 80kgx8 x3
Step up 10kgx10 x3
Wooow halvert vekten på knebøy - strong mama :woot: Min PR i knebøy er 130 kg, men nå er jeg nede på 60-70 kg :smiley-ashamed004 Bra gjennomført :hello2:hello2:hello2

Leker med tanken på å komme i gang med trening og få det som en god rutine fremover.. men hvor i all verden skal den energien komme fra? :D Etter en tur på butikken er jeg nesten slått ut

Leker med tanken på å komme i gang med trening og få det som en god rutine fremover.. men hvor i all verden skal den energien komme fra? :D Etter en tur på butikken er jeg nesten slått ut
Du kan ta det veldig med ro på trening også - trenger ikke å pushe seg voldsomt, jeg tenker bare å gå på mølle fremover (justere stigning etter form) og så litt rolige styrkeøkter hvor jeg ikke presser meg for hardt, vil bare vedlikeholde og fortsette med gode vaner i svangerskapet, planlegger ikke å bli sterkere eller sprekere de neste 9 mnd :joyful:

Squat 80kgx8 x3
Step up 10kgx10 x3
Wow du er råsterk:gen014

Back
Topp