Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Kan ikke klage på stigningen på testene denne gangen hvertfall :) hihi nå begynner jo de å se skikkelig bra ut!! Håper det varer :D
Fått meg time hos legen i dag og så jeg kan måle hcg så jeg kan slappe mer av hvertfall :)
4+5 i dag. 15 dpo :)

Vedlegg

• IMG_6098.jpeg
    IMG_6098.jpeg
    809,3 KB · Visninger: 15
Kjenner jeg er så skuffet. Legen mener vi kan avvente blodprøve.. jeg bare gråter og gråter nå. Så utrolig teit…
Jeg drar til byn på Furst for blodprøve og heller betaler den selv. Fy søren
Så utrolig frustrerende!
Men fin stigning da, så alt er sikkert i orden :Heartred vet det ikke hjelper å høre, så skjønner deg godt om du betaler hos fürst for å få det svart på hvitt!

Så utrolig frustrerende!
Men fin stigning da, så alt er sikkert i orden :Heartred vet det ikke hjelper å høre, så skjønner deg godt om du betaler hos fürst for å få det svart på hvitt!
Ja var utrolig frustrende!! :/ men jeg er enig i at testene ser fin ut!! Nå har jeg tatt blodprøve og håper bra resultat! Vet du hva jeg kan forvente?

Ja var utrolig frustrende!! :/ men jeg er enig i at testene ser fin ut!! Nå har jeg tatt blodprøve og håper bra resultat! Vet du hva jeg kan forvente?
Det ser veldig bra ut, så håper med deg :smiley-angelic001
Nei, det er veldig varierende fra person til person. Dessuten er det en evt stigning som kan si noe om hvordan det går. Èn enkelt verdi sier ikke nødvendigvis så mye. Men vil si at med den testen du har, ser det veldig fint ut nå :Heartred

Det ser veldig bra ut, så håper med deg :smiley-angelic001
Nei, det er veldig varierende fra person til person. Dessuten er det en evt stigning som kan si noe om hvordan det går. Èn enkelt verdi sier ikke nødvendigvis så mye. Men vil si at med den testen du har, ser det veldig fint ut nå :Heartred
Takk for det.. ❤️ fikk beskjed om å bestille time i uke 12 :o syns det var veldig sent altså…

Takk for det.. ❤️ fikk beskjed om å bestille time i uke 12 :o syns det var veldig sent altså…
For kontroll hos lege tenker du? :) Man kan selv bestille time på HS før det. Jeg personlig ville ikke ha noen time hos HS eller lege før uke 12, fordi jeg var redd for å miste. Men de fleste har jo første kontroll mellom uke 8-12 tipper jeg :shy:
Skal sies at jeg hadde flere private ul før det!

Back
Topp