Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Det er på en måte det jeg håper skal skje hos meg ogsåHar allerede hatt infarkt i myomet en gang, men den krympet ikke slik den vanligvis skal. Så når jeg blir gravid kan det hende at den vokser mer, men den burde krympe etter graviditeten slik at det kanskje blir lettere å få nr. 2 da
Men ja, når jeg hadde infarktet så brakk jeg meg når jeg satt og holdt på å svime av hele dagen i flere dager. Hadde over 200 i crp (betennelsesverdi). Men har full tiltro til at sykehuset kan klare å operere hvis den krymper så fort at der er nødvendig
![]()
Glemte helt å svare deg her om dagen. Det høres ut som en catch 22, hvor begge løsningene er mulige problemer. Veldig fint å lese at du har fått time i januar (februar) til time. Håper du får hjelp til å finne ut av veien videre hvis du ikke blir gravid av deg selv innen den tidBle jo fortalt på sykehuset at sjansen var større for å bli gravid med myomet enn hvis jeg fjernet den, for når jeg fjerner den så kan det bli så mye arrvev at jeg blir infertil. Så er skikkelig redd for å fjerne detBeste som kan skje er at den krymper naturlig!

Har allerede hatt infarkt i myomet en gang, men den krympet ikke slik den vanligvis skal. Så når jeg blir gravid kan det hende at den vokser mer, men den burde krympe etter graviditeten slik at det kanskje blir lettere å få nr. 2 da

Håper det gikk bra og at du fikk noen kloke tanker ut av det!
Han sa at det alltid er risikoer men at de to kirurgene som gjør slike operasjoner på Haukeland er veldig flinke, så det er riktig plass å fjerne myomet. Det er 3 måneder pause mens det gror da. Så sannsynligvis får jeg operasjon i februar-mars en gang, også er jeg på prøvepause til og med mai og kan prøve igjen i juni