IKM uke 48 og 49

Spennende. ❤️ høres sent ut og ha IKM på torsdag når du allerede er 10/11 dpo no da. Men jeg er ikke noe ekspert på dette altså :p men jeg er jo 12 dpo og forventet mensen idag. Husker vi snakket om dette for litt siden. Men trodde det var vanlig med IKM rundt dpo 12 :)
Åja, mine apper regner ut mensen 14 dager etter eggløsning ca.. jeg bruker også å ha mensen på ca samme dag hver måned. Hadde 11.november så er vel rundt 11.desemeber den skal komme.. altså mensen én gang i måneden. Men dette kommer jo an på hvor lang syklus man har, jeg har ca 29 dagers syklus :)

Åja, mine apper regner ut mensen 14 dager etter eggløsning ca.. jeg bruker også å ha mensen på ca samme dag hver måned. Hadde 11.november så er vel rundt 11.desemeber den skal komme.. altså mensen én gang i måneden. Men dette kommer jo an på hvor lang syklus man har, jeg har ca 29 dagers syklus :)
Skjønner skjønner ❤️ :) 28 dagers syklus her. Men har testet etter eggløsning de siste gangene. Og denne gangen var eggløsning litt senere enn Flo forventet. Så da ble mensen også litt senere vil jeg tro!

Skjønner skjønner ❤️ :) 28 dagers syklus her. Men har testet etter eggløsning de siste gangene. Og denne gangen var eggløsning litt senere enn Flo forventet. Så da ble mensen også litt senere vil jeg tro!
Ok! Ifølge nettet et det vanlig med mensen 12-14 dager etter EL. Så da er det ca tirsdag, onsdag eller torsdag jeg skal ha mensen da. Men håper den uteblir, hehe! :)

Hjelpes! Fikk plutselig denne i dag❤️

Vedlegg

• IMG_4865.jpeg
    IMG_4865.jpeg
    491 KB · Visninger: 117
Dere som har hatt svake positive tester, når begynnte de å bli sterkere? Har testet morgen og kveld siden fredag. Vil si de er tilnærmet like fra igår til idag. Siden jeg tok en idag tidlig så tok jeg ikke nå ikveld, men håper streken snart blir sterkere. Leste det tar 48 timer for hcg å doble seg? Tida går så sakte...

Dere som har hatt svake positive tester, når begynnte de å bli sterkere? Har testet morgen og kveld siden fredag. Vil si de er tilnærmet like fra igår til idag. Siden jeg tok en idag tidlig så tok jeg ikke nå ikveld, men håper streken snart blir sterkere. Leste det tar 48 timer for hcg å doble seg? Tida går så sakte...
Følte i dag så eg stor forskjell på testene. Enn fra første test 10 dpo. I dag er eg 13 dpo :)

Hvis du sammenlikner søndag med fredag er den sterkere da?
Jeg fikk første positive 11dpo denne gangen og hadde svakere 13dpo enn 12dpo, men så var den tydelig sterkere 14dpo igjen:happy:

Back
Topp