Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Fy søren… tørket mer rødt :( også slim.. skal det gå bra eller ikke?? :( utrolig kjipt å få en positiv test om gleden bare skal vare i 1 dag liksom :( har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe

Fy søren… tørket mer rødt :( også slim.. skal det gå bra eller ikke?? :( utrolig kjipt å få en positiv test om gleden bare skal vare i 1 dag liksom :( har kjent en del stikk i magen i dag, håper det bare er lille som har prøvd og grave seg mer på plass… også kjent på uggenhet.. og vært kjempe tissetrengt. Hehe
Håper sånn at det er bare graving på gang! :Heartred Mange som får blødninger tidlig i graviditet men det er jo stressende :Heartred

Småblødning er stressende. Jeg hadde litt blødning ved ikm da jeg gikk gravid med lille M også.
Håper det går fint :love017

Hei :Heartred gratulerer med positive tester. Jeg har spottet og blødd masse i alle mine 4 svangerskap fra starten av svangerskapene og til over halvveis i dem, og det har gått bra. Har også opplevd å ha smerter samtidig som jeg blødde - uten at det gikk galt. Så ville bare titte innom for å si at blødninger kan være veldig normalt, da man gjerne har skjørere slimhinner når man er gravid. Krysser fingrene for at det er uskyldig hos deg også.

Back
Topp