Hallo 
Hører så lite om navn her inne, er det fordi flere venter på å vite kjønn eller er det fordi dere alle er så chill og allerede har navnene klare?
Jeg er helt lost, og lurer på om folket vil dele lister med fine navn til inspo her inne selv om folk har forskjellig smak da

Hører så lite om navn her inne, er det fordi flere venter på å vite kjønn eller er det fordi dere alle er så chill og allerede har navnene klare?
Jeg er helt lost, og lurer på om folket vil dele lister med fine navn til inspo her inne selv om folk har forskjellig smak da

Tar gjerne også imot tips om gode lister eller ressurser å bruke!

tror vi dessuten har landet sånn ca på at det bør ha to (evt én) stavelse(r), og at det skal fungere greit på svensk og (jeg har familien min det). Mange ting å oppfylle, om det dessuten skal være et navn vi begge liker og ikke har negative forbindelser til 

da vi var på oul var det dette navnet jeg tenkte på i det jordmor sjokkerte oss med at det blir gutt. Rett etter at vi gikk ut av sykehuset sa mannen «jøss så det blir en liten Oliver». Så dette tenkte vi helt uavhengig av hverandre hehe litt gøy.
Klassiske og elegante syns jeg!