Kaffe?

Henriette!

Flørter med forumet
Hallo alle sammen! Liker dere fortsatt kaffe? Jeg har hørt at det er veldig vanlig å mislike kaffe under graviditen og lurer på når det begynner for folk. Jeg er 5+5 nå og synes fortsatt kaffe er godt. Håper det fortsetter sånn

Hallo alle sammen! Liker dere fortsatt kaffe? Jeg har hørt at det er veldig vanlig å mislike kaffe under graviditen og lurer på når det begynner for folk. Jeg er 5+5 nå og synes fortsatt kaffe er godt. Håper det fortsetter sånn
Jeg liker kaffe fremdeles 4+4 :love017 Jeg drikker 3 dl ca filterkaffe på vei til jobb og så drikker jeg koffeinfri resten av dagen. Føler jeg må ha kaffe om morgen for å være pigg for lang kjøretur til jobb :sleep011

Fikk skikkelig avsmak på kaffe fra uke 6+ forrige gang, varte gjennom i 1.trimester.
Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen, føler jeg kjenner litt av og på kvalme nå allerede 3+5:dead:

Mååå ha kaffe på morgen fortsatt, og gjerne en rundt lunsj/klokka 14 knekken:D holder meg innenfor den anbefalte grensen. Sist våknet jeg bare en dag og ikke ville ha på uker/måneder, men husker ikke helt når det var. Tror det var senere når kvalmen tiltok

4+5 i dag og jeg synes også fortsatt at kaffe er veldig godt! Det blir én kopp når jeg er framme på kontoret om morgenen og én kopp etter lunsj. Så prøver jeg å ikke drikke opp hele koppen for å være heeelt på den trygge siden :angelic:

5+0 og jeg plutselig følte at kaffe var så bitter i dag på jobben, faktisk! Jeg drakk det samme kaffe i går og det var helt greit da.
Det er litt morsomt at jeg opplevde det uten å vite at det er vanlig å mislike kaffe under graviditet :oops:
Men jeg prøver å kutte ned koffein så mye som mulig uansett. 1 kopp kaffe per dag var maks for meg, mens jeg kastet kaffen etter en slurp i dag.

Liker fortsatt kaffe 4+0. Men med de andre tre klarte jeg ikke lukten av kaffe engang med en gang testen var positiv

Jeg syns kaffen var litt rar i dag, vanskelig og svelge siste slurken kjente jeg :p haha. Testet positivt i dag :)
Men hentet likevell en ny kopp da den var tom. :p klarte ikke drikke opp da.

Back
Topp