Kine 95
Elsker forumet
Jeg skulle til å si at jeg ikke ville fortalt det til arbeidsgiver basert på den første posten. Jeg har jo selv veldig medfølende sjefer, det er jo han ene som sa at jeg bare MÅTTE gå til han fertilitetslegen jeg skal til neste uke. Men hvis du sitter med spesiell kunnskap ingen andre sitter med så hadde jeg skaffet meg en sparrepartner som kan få litt kunnskap i tilfelle du plutselig forsvinner.ja, høres mer rasjonelt ut! Jeg er bare veldig flink pike, så det "smerter meg" å skulle ta ut sykemeldingen uten å forberede de på at den vil komme, selv om det kan ta flere måneder
jeg er eneste av mitt slag på jobben, med de arbeidsoppgavene jeg har. Kanskje jeg heller burde begynne å forberede i skjul at noen kanskje må ta over noe etter hvert![]()
Jeg også sitter jo så og si alene i et prosjekt nå for meg selv og er såååå sårbar hvis jeg blir syk eller noe sånt noe. Derfor holder jeg på å lage prosedyrer i tilfelle jeg skulle blitt syk slik at noen andre kan ta over. Sitter med veldig mye stress nå og skal jo ikke ha fri i julen heller

Jeg begynner med eggløsningstester på mandag.

Gjorde det kun den måneden jeg trengte at spermen overlevde i 5 dager. Da måtte jeg prøve alle triks hehe!