Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så forferdelig trist å lese. Ønsker deg masse lykke til videre og sender gode tanker og klemmer.Da ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag
Lykke til videre alle sammen
Åh, der sank hjertet mitt for deg. Har selv opplevd MA i uke 9. Varme tanker og styrkeklem til deg! Håper du får den hjelpen du trenger. Bare å sende pm hvis du har spørsmål eller trenger noen å prate med som har gått igjennom lingnendeDa ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag

Så vondt at du går gjennom dette. Fy søren så urettferdig. Håper prosessen nå blir så god den kan bli.Da ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag

Så trist å lese! Jeg håpet virkelig med degDa ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag

Tusen takk!Åh, der sank hjertet mitt for deg. Har selv opplevd MA i uke 9. Varme tanker og styrkeklem til deg! Håper du får den hjelpen du trenger. Bare å sende pm hvis du har spørsmål eller trenger noen å prate med som har gått igjennom lingnende![]()
Tusen takk!Så trist å lese! Jeg håpet virkelig med deg![]()
Tusen takk! Håper det blir en baby i løpet av 2026Så vondt at du går gjennom dette. Fy søren så urettferdig. Håper prosessen nå blir så god den kan bli.![]()
Så vondt å lese! Håper du snart blir gravid igjen og får regnbuebaby i 2026! <3Da ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag
Krysser fingrene for at det likevel blir baby i 2026!
Så trist å leseDa ble magefølelsen bekreftet, skulle vært uke 9 men utviklingen hadde stoppe. Så ny MA og time på sykehuset senere i dag