IKM uke 48 og 49

Nå er det mye detaljer her.
Men nå tørket jeg veldig slimete rosa/rødt…
Med en liten rød prikk inni :p hehe sorry altså. Men det jeg reagerer på er at det er så slimete. Ikke akuratt veldig typisk mensen føler jeg.

Dette er så artig!! Virker jo tidlig å få mensen nå? Og bruker du ha et slikt forløp da?
Nei ikke egentlig. Ikke som jeg husker hvertfall. Chat gpt er driiiiit positiv , haha jeg selv ble ganske nervøs når jeg tørket meg nå. Men om det var mensen så ville det vell ikke vært såååå slimete…. Skal la vær og dele bildet :p Hahaa. Men delte det med chat gpt :p

Du sier noe der!! Det har jeg og hørt. Og noen har jo «mensen» hver mnd i svangerskapet og haha
Jeg kjenner litt mensmurring smerte. Føler kanskje det er noe mest til høyre. Men begynner å bli litt redd for graviditet utenfor livmor eller en infeksjon. Slet en del med kløe rundt forrige menstrusasjon, skal sies at kløa forsvant når jeg fikk tørka meg ordentlig. Merker det litt nå også for blødningen er så liten at det blir liggende inni.

Jeg kjenner litt mensmurring smerte. Føler kanskje det er noe mest til høyre. Men begynner å bli litt redd for graviditet utenfor livmor eller en infeksjon. Slet en del med kløe rundt forrige menstrusasjon, skal sies at kløa forsvant når jeg fikk tørka meg ordentlig. Merker det litt nå også for blødningen er så liten at det blir liggende inni.
Ikke alltid så enkelt og forstå seg på denne underlige kroppen vår :/

Back
Topp