En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

4+5 / 19 DPO

Kjøpte med meg en pakke med make sure tester hjem, spesielt for @Lillafrosk (og sikkert flere :joyful:) som er så glad i positive tester :angelic:

Kjente jeg var litt nervøs for at den skulle bli svak, men ble heldigvis en sterk test :shy::Heartred

Vis vedlegget 475225

Til og med Biffen var enig om at den var sterkere enn de skyggene jeg har myst på tidligere :hilarious: :hilarious:

Symptomer:
  • Tørst
  • Hyppig tissing
  • Våken på natten ca 02.30-04.00 :facepalm:
  • Murringer i korsrygg/mageregion
  • Emosjonell (fordi jeg er så glad og takknemlig) :sad010
  • Litt trøtt men ikke kjempetrøtt
  • Ikke kvalm, bare et lite trykk i øvre mageregion :gen014
  • Ømme bryst
Perfekt test!

Ba4+5 / 19 DPO

Kjøpte med meg en pakke med make sure tester hjem, spesielt for @Lillafrosk (og sikkert flere :joyful:) som er så glad i positive tester :angelic:

Kjente jeg var litt nervøs for at den skulle bli svak, men ble heldigvis en sterk test :shy::Heartred

Vis vedlegget 475225

Til og med Biffen var enig om at den var sterkere enn de skyggene jeg har myst på tidligere :hilarious: :hilarious:

Symptomer:
  • Tørst
  • Hyppig tissing
  • Våken på natten ca 02.30-04.00 :facepalm:
  • Murringer i korsrygg/mageregion
  • Emosjonell (fordi jeg er så glad og takknemlig) :sad010
  • Litt trøtt men ikke kjempetrøtt
  • Ikke kvalm, bare et lite trykk i øvre mageregion :gen014
  • Ømme bryst
Wow så sterk og fin test! Positive graviditetstester er noe av det mest vakre og magiske i verden :D Tenk på alt det representerer og innebærer! :love017

4 + 6 / 20 DPO

Kom hjem fra jobb idag og hadde holdt meg i 2,5 time uten å drikke noe for å ta ny test idag. Så at urinen var bittelitt mindre farge på, men jeg hadde jo ikke drukket på 2,5 time så den måtte jo være like konsentrert som igår. Tok testen, og ble bekymret når jeg så den var svakere enn igår:
IMG_6381.jpeg

Sammenlignet med testen igår hadde den sunket fra 0.94 til 0.72 i premom:
IMG_6382.jpeg

Så for meg en påbegynnende kjemisk graviditet, og googlet masse om hcg verdi 17 dpo, pregnancy line progression osv osv osv.
Ble betydelig bekymret så har egentlig bare googlet i 2,5 time og ventet på å kunne ta ny test. Venter på adventskalender for gravide i posten, men tenkte at nå kan jeg vel bare pelme den ut av vinduet. Tenkte jeg måtte bestille ny time for blodprøve for å sjekke hcg nivå, eventuelt bare avbestille TUL med en gang :banghead:

2,5 time endelig gått, og jeg kunne ta ny test:
IMG_6383.jpeg

Det ble en dye stealer :sad010

IMG_6384.jpeg

Så tror jeg kan droppe bekymringene for resten av kvelden iallefall :bag:

Føler meg som en tulling som krisemaksimerer, men prøver å si til meg selv at det er bare et tegn på at det er veldig veldig ønsket :Heartred Biffen kom nettopp hjem fra jobb og har konfiskert resten av testene :salut

4 + 6 / 20 DPO

Kom hjem fra jobb idag og hadde holdt meg i 2,5 time uten å drikke noe for å ta ny test idag. Så at urinen var bittelitt mindre farge på, men jeg hadde jo ikke drukket på 2,5 time så den måtte jo være like konsentrert som igår. Tok testen, og ble bekymret når jeg så den var svakere enn igår:
Vis vedlegget 475279

Vis vedlegget 475280

Så for meg en påbegynnende kjemisk graviditet, og googlet masse om hcg verdi 17 dpo, pregnancy line progression osv osv osv.
Ble betydelig bekymret så har egentlig bare googlet i 2,5 time og ventet på å kunne ta ny test. Venter på adventskalender for gravide i posten, men tenkte at nå kan jeg vel bare pelme den ut av vinduet. Tenkte jeg måtte bestille ny time for blodprøve for å sjekke hcg nivå, eventuelt bare avbestille TUL med en gang :banghead:

Vis vedlegget 475281

Vis vedlegget 475282

Føler meg som en tulling som krisemaksimerer, men prøver å si til meg selv at det er bare et tegn på at det er veldig veldig ønsket :Heartred Biffen kom nettopp hjem fra jobb og har konfiskert resten av testene :salut
Nydelige tester :love7
Og du, noen Make Sure batch nr er kjent for å ha dårlig fargestoff. At de er ujevne. Noen har bevist det gjennom å dyppe flere tester fra samme eske i samme urin, og testene har sett helt forskjellige ut.
De har skremt meg veldig før, så prøøøv og ikke overtenke det hvis noen tester er lit «svakere» :Heartred
Mye lettere sagt enn gjort, ja :angelic:

Men. Dette skal gå bra :love7
Det må det!

Nydelige tester :love7
Og du, noen Make Sure batch nr er kjent for å ha dårlig fargestoff. At de er ujevne. Noen har bevist det gjennom å dyppe flere tester fra samme eske i samme urin, og testene har sett helt forskjellige ut.
De har skremt meg veldig før, så prøøøv og ikke overtenke det hvis noen tester er lit «svakere» :Heartred
Mye lettere sagt enn gjort, ja :angelic:

Men. Dette skal gå bra :love7
Det må det!
Ååh, ja den testen min tidligere idag var jo litt ujevn, men i tillegg tror jeg urinkonsentrasjonen min var litt utvannet, selv om jeg ikke hadde drukket/tisset på 2,5 time, jeg hadde nok sikkert bare drukket mye mer tidligere idag på jobb. Ja jeg har en tendens til å overtenke/krisemaksimere i dette «gamet» her, så sikkert like greit å gi seg med testingen her og bare leve i håp og tro fremover til TUL :happy: :Heartbigred

Ååh, ja den testen min tidligere idag var jo litt ujevn, men i tillegg tror jeg urinkonsentrasjonen min var litt utvannet, selv om jeg ikke hadde drukket/tisset på 2,5 time, jeg hadde nok sikkert bare drukket mye mer tidligere idag på jobb. Ja jeg har en tendens til å overtenke/krisemaksimere i dette «gamet» her, så sikkert like greit å gi seg med testingen her og bare leve i håp og tro fremover til TUL :happy: :Heartbigred
Ja, jeg er sånn jeg og :angelic:
Vil aldri innrømme hvor mye penger jeg har brukt på tester :facepalm:
Men, ja; det med testing KAN ha nå å si. Resultatene, altså. Men det stemmer ikke hver gang.

Du er GRAVID!! Du er det!! Og testene dine er helt fantastisk!!!

Gleder meg til du skal på første UL, Ååh så spennende! :happy::love7:Heartred

Ja, jeg er sånn jeg og :angelic:
Vil aldri innrømme hvor mye penger jeg har brukt på tester :facepalm:
Men, ja; det med testing KAN ha nå å si. Resultatene, altså. Men det stemmer ikke hver gang.

Du er GRAVID!! Du er det!! Og testene dine er helt fantastisk!!!

Gleder meg til du skal på første UL, Ååh så spennende! :happy::love7:Heartred
Åh tusen takk for støtten og betryggende ord!!! :sad010 :Heartred

4 + 6 / 20 DPO

Vis vedlegget 475279

Vis vedlegget 475280

Vis vedlegget 475281

Vis vedlegget 475282

Du må jo ikke tenke sånn basert på 1 test ❤️ Nå når testene blir så sterke og, så kan man også få hook effekt; at testen blir svakere igjen pga for høy hcg.

Også faktoren med...
* Ulik sensitivitet på hver enkelt test
* Ulik urinkonsentrasjon (utskillelse av væske har også.mye.å si, ikke bare antall timer).
* At make sure har hatt mye dårligere tester som ikke nødvendigvis blir så sterke som de har vært, og ser "stagnert" ut.

Og, med dye-stealer er videre testing uansett unødvendig. ;) det blir ikke sterkere, og igjen, verste fall får du svakere tester pga høy hcg.
Vent heller litt og ta digital og se etter 3+ :) og deretter tell ned dagene til TUL ;)

Også får du tenke at ingen smerter eller blødning, er gode tegn!
(Litt murring fra livmor er dog normalt!)

Jeg er enig med det de andre har skrevet.
Jeg testet ikke mer etter å få 3+ med digital CB. Og jeg bestilte TUL og ventet. Så lenge jeg ikke blødde så var jeg ikke så bekymret. Men jeg blødde litt ved ikm da jeg gikk gravid med storesøster så det kunne hende også.
Masse lykke til!

Du må jo ikke tenke sånn basert på 1 test ❤️ Nå når testene blir så sterke og, så kan man også få hook effekt; at testen blir svakere igjen pga for høy hcg.

Også faktoren med...
* Ulik sensitivitet på hver enkelt test
* Ulik urinkonsentrasjon (utskillelse av væske har også.mye.å si, ikke bare antall timer).
* At make sure har hatt mye dårligere tester som ikke nødvendigvis blir så sterke som de har vært, og ser "stagnert" ut.

Og, med dye-stealer er videre testing uansett unødvendig. ;) det blir ikke sterkere, og igjen, verste fall får du svakere tester pga høy hcg.
Vent heller litt og ta digital og se etter 3+ :) og deretter tell ned dagene til TUL ;)

Også får du tenke at ingen smerter eller blødning, er gode tegn!
(Litt murring fra livmor er dog normalt!)

Hehe, drama queen, jeg?? Naaaaaai, ikke i det hele tatt… :angelic: Neida, sånn generelt i livet så er jeg ganske rolig og finner en løsning på det meste, men dette føler jeg at jeg har ingen påvirkningskraft eller kontroll over, + at det er så sårt ønsket, så kanskje summen av det tippet meg bittelitt over igår kveld :smiley-angelic006 Var nok en kombinasjon av urinutskillelse og kanskje make sure tester igår, så følte meg litt dum, men og veldig glad og lettet, når jeg så dye stealeren :shy: Lover å ikke teste mer inntil jeg prøver meg på en ukesindikator :smiley-ashamed004

5+0 idag :Heartred

Jeg er enig med det de andre har skrevet.
Jeg testet ikke mer etter å få 3+ med digital CB. Og jeg bestilte TUL og ventet. Så lenge jeg ikke blødde så var jeg ikke så bekymret. Men jeg blødde litt ved ikm da jeg gikk gravid med storesøster så det kunne hende også.
Masse lykke til!
Tusen takk :HeartredJa ingen blod eller smerter her, og er 5+0 idag, så det lover jo bra. Skal (prøve) å puste med magen :angelic: :Heartbigred Heldigvis bare 17 dager til TUL også :smiley-bounce012

4 + 6 / 20 DPO

Vis vedlegget 475279

Vis vedlegget 475280

Vis vedlegget 475281

Vis vedlegget 475282

Huff, ikke noe lett. Som det blir skrevet her så ja de testene der altså. Om du først skal bruke de ville eg brukt flere om gangen for det e vanvittig stor forskjell. Det fant jeg ut no sist. Noen kunne være sterke og noen svake. Helt utrolig :/
Bra du har en så god biff der hjemme :p hihi.
Stor styrkeklem til deg ❤️ :D
Og testene dine er kjempe fine! ❤️

Back
Topp