Jeg leser det hver gang jeg ser tråden dukke oppHaha, så denne kom opp og leste «hva kommer du til å savne med å være gravid?» og så tenkte jeg det var litt tidlig - vi er ikke inne i 3 trimester ennåLitt trøtt på morgenkvisten ja!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leser det hver gang jeg ser tråden dukke oppHaha, så denne kom opp og leste «hva kommer du til å savne med å være gravid?» og så tenkte jeg det var litt tidlig - vi er ikke inne i 3 trimester ennåLitt trøtt på morgenkvisten ja!

Vi får ta den tråden i februar-marsJeg leser det hver gang jeg ser tråden dukke opp![]()

Pleier å gjøre det jevnlig og føler meg mye freshere. Har prøvd et par ganger etter at jeg ble gravid, men fargen sitter rett og slett ikke pga hormonene.Samme her! Må farge flere ganger i uken for å få fargeLuksusproblem, men savner å farge brynenePleier å gjøre det jevnlig og føler meg mye freshere. Har prøvd et par ganger etter at jeg ble gravid, men fargen sitter rett og slett ikke pga hormonene.
Har gitt opp og gått over til å bruke øyenbrynspenn i stedet, men syns ikke det blir like naturlig som når de er fargetSamme her! Må farge flere ganger i uken for å få farge

Nei det blir jo ikke helt det samme, men det fungerer jo fram til fødselHar gitt opp og gått over til å bruke øyenbrynspenn i stedet, men syns ikke det blir like naturlig som når de er farget![]()
Åh så det er derfor det ikke funker lenger! Har liksom ikke koblet at det har med graviditeten å gjøre, men resultatet de siste gangene har vært så skuffende. Holder jo ikke i det hele tatt!Luksusproblem, men savner å farge brynenePleier å gjøre det jevnlig og føler meg mye freshere. Har prøvd et par ganger etter at jeg ble gravid, men fargen sitter rett og slett ikke pga hormonene.
Er helt sikkert derfor ja!Åh så det er derfor det ikke funker lenger! Har liksom ikke koblet at det har med graviditeten å gjøre, men resultatet de siste gangene har vært så skuffende. Holder jo ikke i det hele tatt!

Såpass ja! Da skal jeg ta en ekstra vurdering på om jeg virkelig skal gjøre det.. tenkte i utgangspunktet å ta en tur noen få uker før termin, men..Er helt sikkert derfor ja!Har hørt om andre som har gått til frisøren for å farge håret før fødsel, også blir det en helt annen farge pga hormonene. Så nå tørr jeg ikke det heller
![]()

Jeg pleier farge håret som gravid, null problem.Såpass ja! Da skal jeg ta en ekstra vurdering på om jeg virkelig skal gjøre det.. tenkte i utgangspunktet å ta en tur noen få uker før termin, men..![]()