Trodde man måtte gå permanent på slankesprøyte hvis man startet på det?Om 5 min skal jeg til ernæringsfysiolog.
Pga lipødem har jeg slitt med vekten i 25 år. Jeg har prøvd kjempemasse for å gå ned i vekt. Det eneste som har fungert er slankesprøyter, eller keto. Lavkarbo (ikke keto) holder vekten i sjakk. Men med lavkarbo/keto får jeg SÅ dårlig samvittighet om jeg spiser nei-mat, at det bikker over til helseskadelig. Jeg avsluttet behandling med slankesprøyter i august, har spist normalt og gått opp 6 kilo siden det. Dette er helt normal vektoppgang når jeg spiser karbohydrater eller drister meg til å spise litt potetgull. Stikkordet her er litt, fordi en sjokoladeplate hos meg ender som regel opp med å bli kastet fordi det smaker skap etter å ha stått der så lenge.
I går veide jeg 84.3 kilo, så det blir interessant å følge med på fremgangen, og høre hva ernæringsfysiolog sier.
Håper timen ble vellykket og at du snart finner noe som funker for deg!

Andre syklus her også. Hatt EL-slim hele uka, men ingen positiv EL-test, CD15 i dag? 16? Har også lurt på om kroppen har prøvd å slippe egg, men ikke gjort det. Likevel kan jo peak fortsatt komme 
Denne runden har jeg hatt el-slim fra søndag til søndag, altså 7 dager med slim og avtakende på dag 8. Ikke like sjokkerende som sist, men mer en normal mengde. Har i denne tidsperioden tatt 20 EL-tester uten å ha funnet hverken høy eller peak i Premom appen. Synes jeg har merket mindre slim i dag og mer creamy utflod, så nå vet jeg ikke hva som skjer 

Uten noen tegn til hverken mens eller EL