Lekegrind

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Noen som har lekegrind dere er fornøyd med? :happy: Vi har ikke hatt til de to eldste barna våre, men nå med tredjemann kommer jeg til å trenge et trygt sted ettersom han blir mer mobil. Er så fort gjort at det havner perler, lego og småleker på gulvet fra de andre barna.

Har ikke kjøpt noe, men tenker litt på det samme siden vi har en 2-åring som legger fra seg ting over alt og i tillegg har vi hund. Vurderer kanskje noe enkelt bare for å sperre av et område i stua - trenger ikke å være en komplett sirkel/firkant, så lenge jeg kan bruke møbler i tillegg.

Noen forslag?

Vi har et typ sånn peisgrind som blir en 5 eller 6 kant når den er i en sirkel. Brukte den tidligere til å sperre av område, og blir nok å få bruk for den igjen.

Vi tenker også å bruke peisgrind fra babydan for å sperre av et område etterhvert! Foreløpig har jeg en liten babygrind vi har arvet der han ligger litt opp i høyden. Greit for ryggen!

Vi har et typ sånn peisgrind som blir en 5 eller 6 kant når den er i en sirkel. Brukte den tidligere til å sperre av område, og blir nok å få bruk for den igjen.
Er det BabyDan eller noe sånt? Hvor stødig er denne i bruk? Jeg har et hjørne av stuen hvor det er aktuelt med grind, men en sånn man kan justere selv er kanskje ganske genial hvis jeg kan lage lekehjørne bak en sånn.

Er det BabyDan eller noe sånt? Hvor stødig er denne i bruk? Jeg har et hjørne av stuen hvor det er aktuelt med grind, men en sånn man kan justere selv er kanskje ganske genial hvis jeg kan lage lekehjørne bak en sånn.
Mener det er babydan vi har ja :shy: den er ganske tung synes jeg så vil si den står stødig, men den kan vippes over hvis noen henger på den.

Back
Topp