Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det ikke har så mye å si, så lenge du ser stigning! Jeg har hatt veldig varierende med hvor sterke testene har vært i mine forskjellige svangerskap og, foreløpig ikke opplevd at det har gått dårlig av den grunn. Det gjelder for øvrig og når det kommer til symptomerTesten i går kveld vs i dag tidlig.. fader jeg husker jeg var så bekymret sist graviditet også for jeg hadde ganske svake streker. Jeg er 14 dpo i dag, men kan jo være at eggløsning også har vært senere. Hva tenker dere?

Det er jo veldig dumt å teste hver dag, men klarer jo ikke dy megTenker det ikke har så mye å si, så lenge du ser stigning! Jeg har hatt veldig varierende med hvor sterke testene har vært i mine forskjellige svangerskap og, foreløpig ikke opplevd at det har gått dårlig av den grunn. Det gjelder for øvrig og når det kommer til symptomer![]()
får vente hvertfall til i morgen nå tenker jegTester hver dag jeg ogsåJeg vet man ikke skal teste hver dag, men kvalmen var borte i dag og da blir man jo stressa.
Tok ny test i dag, den øverste er fra i går morges, den i midten er midt på dagen i går og den nederste er fra i dag. Ser det greit ut?
Har alt for mange SA-er bak meg, så man blir jo helt gal
Føler dagens er svakere enn i går.
Tror nok du bare må vente til i kveld/i morgen for å vite sikkert. Men kan jo være forskjeller i konsentrasjon og alt mulig når man tar til ulike tidspunkt, og at det er derfor det slår ut ulikt. Skreken er jo ganske sterk uansett.Det er helt sant! Får bare smøre meg med tålmodighet, skal prøve å vente til mandag nåTester hver dag jeg ogsåTror nok du bare må vente til i kveld/i morgen for å vite sikkert. Men kan jo være forskjeller i konsentrasjon og alt mulig når man tar til ulike tidspunkt, og at det er derfor det slår ut ulikt. Skreken er jo ganske sterk uansett.
Oi, så gøy!Endelig fikk jeg 2-315 DPO i dag. Vis vedlegget 475012
Tror dette blir siste testen. Blodprøve på onsdag![]()

Hurraaaa! Gratulerer! Dette er jo veldig lovendeEndelig fikk jeg 2-315 DPO i dag. Vis vedlegget 475012
Tror dette blir siste testen. Blodprøve på onsdag![]()
Tusen takk!Hurraaaa! Gratulerer! Dette er jo veldig lovende![]()
Hvordan er formen? Noen symptomer? 
Ikke så voldsomt foreløpig! Trøttere enn vanlig og har hatt ømme bryster i en ukes tid nå (16 dpo) i dag, og litt stikking i livmor de siste 2-3 dagene. Har også hatt små streif av kvalme de siste dagene, men mest på kveldstid. Var nesten ikke kvalm sist heller, og det endte jo i MA. Så nå går jeg nesten rundt og håper på å bli mer kvalmTusen takk!Hvordan er formen? Noen symptomer?
![]()

Jeg syntes også at testene mine så svakere ut en morgen, men så var det plutselig tydelig økning igjen neste dag og siden har det fortsatt jevnt og trutt. Det kan jo være forskjeller i både urin og fargestoff i testene, så det trenger jo ikke å bety noe som helstJeg vet man ikke skal teste hver dag, men kvalmen var borte i dag og da blir man jo stressa.
Tok ny test i dag, den øverste er fra i går morges, den i midten er midt på dagen i går og den nederste er fra i dag. Ser det greit ut?
Har alt for mange SA-er bak meg, så man blir jo helt gal
Føler dagens er svakere enn i går.

Takk for svar! Fint å høre, så jeg satser på at mandagens test er sterkereJeg syntes også at testene mine så svakere ut en morgen, men så var det plutselig tydelig økning igjen neste dag og siden har det fortsatt jevnt og trutt. Det kan jo være forskjeller i både urin og fargestoff i testene, så det trenger jo ikke å bety noe som helst![]()

SnikerWhat! Fikk denne nå i kveld 12dpo. Er ikke det tidlig?
Jeg fikk også 2-3 12 dpo - venter nå tvillinger 

Så bra15dpo, sterkere idag![]()

Å gud. Ikke si det en gangSnikerJeg fikk også 2-3 12 dpo - venter nå tvillinger
![]()