Nå har jeg jo kronisk utmattelse fra før, men det har vært mye bedre de siste årene… dog etter jeg ble gravid denne gangen så sover jeg dag og natt, kjennes nesten ut som jeg er svimmeldøsig hele tiden og i ørska.. jeg er ufør så jobber ikke.. begynte med jerntabletter denne uken, da jeg er 18+1 i dag og skulle begynne i uke 18… har ikke merket noe bedring enda, men bare gått på de noen få dager enda.
Andre som opplever noe lignende?
Andre som opplever noe lignende?

Det gjør meg glad å høre at kvalmen er nesten helt borte, takk og lov
Ja, det er som å bli frarøvet livet! Men jeg tar heller tretthet en kvalme.. håper du kan nyte graviditeten nå 

Hva tenker du? Har du vært hos legen?
Tredje dagen med en del planer og ærend nå og jeg kunne sovet til i morgen 

Håper det kan være noe i blodprøvene som kan gi litt retning på ting og tang! Jeg er fremdeles ganske sliten også (14+5) men ikke fullt så lammende som i 1. trimester. Jeg ba om å få sjekka B12-verdiene i tillegg til alt det vanlige (fordi jeg er veggis) på de første blodprøvene. Har aldri hatt lavt B12 før, men mini spiser visst veldig av lagrene, så det var lavt nå. B12-mangel kan også gi tretthet. Tar ekstra tilskudd nå og krysser fingrene for bedring. Det er mange ikke-veggiser som også har lavt B12, så kan kanskje være verdt å sjekke ut?