IKM uke 48 og 49

Så bra du har bedt om time! Jeg gjorde det samme i stad og har fått time hos fastlegen allerede på mandag, er så spent :Heartred
Ååå så gøy å få time så fort da :happy: Da kan du jo kanskje starte opp med noe allerede neste prøveperiode :happy:

Spurte om fertilitetslegen hadde mulighet før januar dersom jeg ikke booket dobbeltime med samboer, så fikk flyttet til noen dager før neste EL i desember. Håper jeg får noe jeg kan teste ut i januar da og at jeg heller kan utsette fjerningen av myomet litt dersom han fertilitetslegen har noe jeg burde prøve ut først :happy:

Hei!
Vanlig implantasjon er mellom 6 og 10 days past ovulation (dpo), men kan også forekomme 5 eller 11 og 12 dpo. Fra implantasjon tar det 2-3 dager før kroppen har produsert nok hcg til at du kan måle det på en graviditetstest. Dvs har du implantasjon 5 dpo som er tidligst mulig så kan du teste positivt 7 dpo. Har du implantasjon 12 dpo kan du måle positivt så sent som 14-15 dpo. Det er derfor ingen fasit siden det er veldig ulikt fra person til person. Aller mest vanlige er å teste positivt ca 12 dpo. 13 dpo så er prosenten enda høyere :happy:

Velkommen inn hit! :hello2
Hei igjen

Tok senest en graviditetstest i overigår som var negativ. Har én test igjen. Er det vits å ta den i dag (ikke morgen urin), eller bør jeg vente til i morgen? Har bestilt 20 pk tester men det tar nok sin tid før de kommer.

Har tatt et par tester der alle er negativ. Men føler meg gravid, så blir alltid like sjokkert når det er negativt. Men kan godt være det er forhåpningene som gjør at jeg "føler meg gravid".

Spennende! Når testa du positivt?
Jeg testa ikke før 12 dpo tror jeg, fordi jeg var så sikker på at det ikke klaffa når tempen sank og sank. Til gjengjeld var den testen veldig positiv, så jeg hadde kunnet se det flere dager i forveien om jeg bare hadde testa :shy:

Hei igjen

Tok senest en graviditetstest i overigår som var negativ. Har én test igjen. Er det vits å ta den i dag (ikke morgen urin), eller bør jeg vente til i morgen? Har bestilt 20 pk tester men det tar nok sin tid før de kommer.

Har tatt et par tester der alle er negativ. Men føler meg gravid, så blir alltid like sjokkert når det er negativt. Men kan godt være det er forhåpningene som gjør at jeg "føler meg gravid".
Hvis du har tatt en test i dag og du bare har én igjen før påfyll kommer på noen dager så må du nesten spare den til i morgen :facepalm: Med mindre du kan kjøpe noen flere på matbutikken??

Hvis du har tatt en test i dag og du bare har én igjen før påfyll kommer på noen dager så må du nesten spare den til i morgen :facepalm: Med mindre du kan kjøpe noen flere på matbutikken??
Ok, ta venter jeg til i morgen! takk :Heartred Vil ikke kjøpe på matbutikken da jeg bor i bygda, må unngå rykter:dead:

Kan så sterke streker være skyggestrek? Eller kan dette være starten på noe? Er 9 DPO i dag. Skal sier at testen fikk en svak strek med gang, men etter å ha tørket ble den sånn som på bildet.

(Og ja, testen ligger opp/ned)

Vedlegg

• IMG_3650.jpeg
    IMG_3650.jpeg
    349,7 KB · Visninger: 73
Ååå så gøy å få time så fort da :happy: Da kan du jo kanskje starte opp med noe allerede neste prøveperiode :happy:

Spurte om fertilitetslegen hadde mulighet før januar dersom jeg ikke booket dobbeltime med samboer, så fikk flyttet til noen dager før neste EL i desember. Håper jeg får noe jeg kan teste ut i januar da og at jeg heller kan utsette fjerningen av myomet litt dersom han fertilitetslegen har noe jeg burde prøve ut først :happy:
håper du kommer fort i gang med noe også, er belastende å gå så lenge :Heartred

Kan så sterke streker være skyggestrek? Eller kan dette være starten på noe? Er 9 DPO i dag. Skal sier at testen fikk en svak strek med gang, men etter å ha tørket ble den sånn som på bildet.

omg så spennende! håper på og tror det er babystrek! :Heartred

Oooo ser veldig ut som en babystrek. Spesielt siden du fikk den med en gang :nailbiting:

Blir spennende imorgen. Den ser jo veldig tydelig ut. Er den litt rosa også?

Jeg har ikke hatt noen tro på denne perioden, både på grunn av mye stress og jeg har ingen symptomer. :inpain:
I dag kom tempdroppet som jeg bruker å få 10dpo. Forventer at det synker videre i morgen og at tanta kommer på lørdag.
Hvis det derimot stiger i morgen, blir jeg å ta den første testen denne perioden :shy:
Screenshot_20251127_210507_FF App.jpg

Back
Topp