ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Fy søren, idag va eg ikkje høg i hatten når eg presterte å få meg tidenes karamell under oppussing
berre ei hånd altså, men fekk skikkelig vondt i brystkassen umiddelbart etterpå og min første tanke var atnå tok eg liv av babyen
prøvde å googla først, men så ringte eg føden, som hadde lite svar, ba meg ringa legevakten. Kom inn på legevakten og fekk tatt ekg og urinprøve, alt var fint. Det værste (og kanskje beste alt etter kossen ein ser det) var at eg hadde OUL kl18:45, 2t etter smellen, men så kom eg jo på at det var på akkurat den timen i uke 19 me fekk beskjed at Neriah va død. Så angsten gjekk jo gjennom taket.
Legen fekk heller ikkje tak i gynekologen pga kriser så eg venta nå berre til OUL eg då rett og slett. Kom til ei jordmor som kjenne meg godt og hu fant ei levande Lilje i magen, og fekk sjekka alt godt, frisk og fin og god hjerterytme
Fekk og komma tilbake til ny sjekk i måro, sånn berre fordi
Men det som e merkelig e at nokre elektrikere sa at når ein får brystsmerter under/etter elektrisk støt så skal ein alltid observeres i 1døgn. Og når eg sa dette til legen svarte han: ja eg pleie alltid senda elektriske støt på observasjon. Og så skulle han berre ringa ein anna lege, så kom han ut etterpå og sendte meg heim
ein smule forvirrande. Men eg e ikkje særlig bekymra for meg, og kjenne eg e gla eg fekk ny UL time i måro, for e det risiko for meg i 24t e det kanskje det for hu
Uansett føle eg meg fin nå, vondt i fingeren som tok imot støtet og nokre muskler i ryggen som gjekk heilt i lås. Men ellers e jo alt fint. Men fytti katta for ein skikkelig skikkelig drittopplevelse. Mest av alt sjukt irritert for at eg va så uoppmerksom!
prøvde å googla først, men så ringte eg føden, som hadde lite svar, ba meg ringa legevakten. Kom inn på legevakten og fekk tatt ekg og urinprøve, alt var fint. Det værste (og kanskje beste alt etter kossen ein ser det) var at eg hadde OUL kl18:45, 2t etter smellen, men så kom eg jo på at det var på akkurat den timen i uke 19 me fekk beskjed at Neriah va død. Så angsten gjekk jo gjennom taket.Legen fekk heller ikkje tak i gynekologen pga kriser så eg venta nå berre til OUL eg då rett og slett. Kom til ei jordmor som kjenne meg godt og hu fant ei levande Lilje i magen, og fekk sjekka alt godt, frisk og fin og god hjerterytme
Fekk og komma tilbake til ny sjekk i måro, sånn berre fordi
Men det som e merkelig e at nokre elektrikere sa at når ein får brystsmerter under/etter elektrisk støt så skal ein alltid observeres i 1døgn. Og når eg sa dette til legen svarte han: ja eg pleie alltid senda elektriske støt på observasjon. Og så skulle han berre ringa ein anna lege, så kom han ut etterpå og sendte meg heim
ein smule forvirrande. Men eg e ikkje særlig bekymra for meg, og kjenne eg e gla eg fekk ny UL time i måro, for e det risiko for meg i 24t e det kanskje det for hu
Uansett føle eg meg fin nå, vondt i fingeren som tok imot støtet og nokre muskler i ryggen som gjekk heilt i lås. Men ellers e jo alt fint. Men fytti katta for ein skikkelig skikkelig drittopplevelse. Mest av alt sjukt irritert for at eg va så uoppmerksom!