Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå gøy!! Gratulerer!Testet og positivt i dag, 3+5, såå spent, selv om dette blir 4mann![]()
Hvilke måneder er de to eldste født i, og hvilken fødselsmåned likte du best? Vi skal prøve igjen snart, på nummer 3! 
Takk! Så gøy at dere skal prøveSååå gøy!! Gratulerer!Hvilke måneder er de to eldste født i, og hvilken fødselsmåned likte du best? Vi skal prøve igjen snart, på nummer 3!
![]()
En er født i mars og en i slutten av juli. Jeg vil nok absolutt si jeg syntes det har vært best å føde på våren! Da rekker man å komme seg litt før sommeren og har fin sommer med liten baby. Er veldig tungt å gå gravid på sommeren, meen det må jeg jo denne gang. Men det ble bare sånn siden det ikke klaffa med en gang. Men når det er sagt er jeg fornøyd med at det ble sånn nå allikevel, det er jo økonomisk lettere, noe som er en fordel akkurat nåDet blir nok veldig fint! Om det er noen hjelp så synes jeg overgangen fra 2 til 3 var lettest! Du er godt rutinert fra før og vet hvordan du skal håndtere en baby + storesøsken som kan leke med og hjelpe til og synes det er stas. Det kommer nok til å bli veldig braJeg er 4+3 i dag, beregnet termin 3. august! Dette blir tredjemann, er veldig spent på både hvordan kroppen takler svangerskap nr 3 og på livet med 3 barn. Vi kunne jo gitt oss etter 2 og hatt det veldig fint, så jeg føler nr 3 enten kan være en super bonus eller velte hele korthuset! Eller kanskje begge delerJaja, det er tidlig tidlig ennå.. Første delmål blir 5+0, deretter ultralyd i uke 7!

Takk, det er godt å høre!Det blir nok veldig fint! Om det er noen hjelp så synes jeg overgangen fra 2 til 3 var lettest! Du er godt rutinert fra før og vet hvordan du skal håndtere en baby + storesøsken som kan leke med og hjelpe til og synes det er stas. Det kommer nok til å bli veldig bra![]()
Så brutaltJeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer. Begynte å blø i dag og nesten helt negative tester. Lykke til alle dere![]()
Veldig lei meg på dine vegne. Håper det klaffer for deg igjen veldig snart 

Så spennende!Jeg er 4+3 i dag, beregnet termin 3. august! Dette blir tredjemann, er veldig spent på både hvordan kroppen takler svangerskap nr 3 og på livet med 3 barn. Vi kunne jo gitt oss etter 2 og hatt det veldig fint, så jeg føler nr 3 enten kan være en super bonus eller velte hele korthuset! Eller kanskje begge delerJaja, det er tidlig tidlig ennå.. Første delmål blir 5+0, deretter ultralyd i uke 7!
Eldste er tenåring og til god hjelp med yngste som er 19 måneder, så det er sikkert en litt annen situasjon da.Jepp, kaos blir det nok ikke mindre av. Meen, jeg må si at for hvert barn som har kommet så klarer jeg å leve mer og mer med detTakk, det er godt å høre!Jeg tror jo at det kommer til å bli veldig fint og koselig, men det er jo ganske kaos allerede innimellom, haha, så vi får se om det bare kommer til å flyte helt over nå! Jeg har uansett tenkt at jeg skal prøve å jobbe litt redusert, så får jeg både litt ro og egentid og litt rom for å ordne ting i hus og hjem osv. Deltids-tradwife!
Men det høres ut som en lur ide! Er jo krevende å gå gravid og ha små fra førSå gøy at vi er flere!Så spennende!
Her blir det også tredjemannEldste er tenåring og til god hjelp med yngste som er 19 måneder, så det er sikkert en litt annen situasjon da.
Aaah, jaa det er sant!Takk! Så gøy at dere skal prøveEn er født i mars og en i slutten av juli. Jeg vil nok absolutt si jeg syntes det har vært best å føde på våren! Da rekker man å komme seg litt før sommeren og har fin sommer med liten baby. Er veldig tungt å gå gravid på sommeren, meen det må jeg jo denne gang. Men det ble bare sånn siden det ikke klaffa med en gang. Men når det er sagt er jeg fornøyd med at det ble sånn nå allikevel, det er jo økonomisk lettere, noe som er en fordel akkurat nå
Jeg har en i mai og en i juli. Hatet å få baby i juli. Det var smekkfulle fødeavdelinger og en ekstra varm sommer, jeg så ut som en hvalross før jeg fødte. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg gikk inn på føden i crocs. Men mai baby synes jeg var veldig fint.
Nå er jo planen egentlig vinterbaby på oss, mest fordi vi føler 2.5 år høres litt mer levelig enn 2 under 2 som vi hadde sist.
Ikke alltid ting går etter planen heller, så kan jo fort ende opp med en vårbaby eller sommerbaby. Spennende med en fjerde for dere.
Alltid ønsket meg en liten gjeng jeg også, virker så koselig!!
spent på sen-sommer baby om alt går veien! Likte så godt våren sist, men ville ikke vente så lenge nå, var så klar for å utvide gjengen nå. 3+2 i dag!Jepp, det høres veldig gjenkjennelig utAaah, jaa det er sant!Jeg har en i mai og en i juli. Hatet å få baby i juli. Det var smekkfulle fødeavdelinger og en ekstra varm sommer, jeg så ut som en hvalross før jeg fødte. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg gikk inn på føden i crocs. Men mai baby synes jeg var veldig fint.
Nå er jo planen egentlig vinterbaby på oss, mest fordi vi føler 2.5 år høres litt mer levelig enn 2 under 2 som vi hadde sist.
Ikke alltid ting går etter planen heller, så kan jo fort ende opp med en vårbaby eller sommerbaby. Spennende med en fjerde for dere.
Alltid ønsket meg en liten gjeng jeg også, virker så koselig!!
Det forstår jeg, er jo heavy med tette barn, jeg har veldig tette selv og denne blir i så fall den som er lengst fra siste mann (men fortsatt bare 2år +3mnd)
Vinterbaby er sikkert koselig! Er jo gjerne litt mer ro på vinter osv. Jaa, absolutt veldig koselig med en liten gjeng, de har så mye glede av hverandre og barna har faktisk spurt etter en baby til, så det blir så gøy å forhåpentligvis kunne dele nyheten om alt går bra. Blir vel ikke lenge til prøving på dere heller da