Heffalomp
Glad i forumet
Den ser rosa ut for megDenne kom etter tidsfristen så det er garantert en skyggestrek, men aldri fått slik etter testen har tørket. Så blir spennende med neste test! Er 10 DPO.
Spennende å se i morgen!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser rosa ut for megDenne kom etter tidsfristen så det er garantert en skyggestrek, men aldri fått slik etter testen har tørket. Så blir spennende med neste test! Er 10 DPO.
Spennende å se i morgen!!Ja den er rosa, holdet den mot sollyset! Men våger ikke håpe siden det er etter fristen, usikker hvor lenge. Men litt spenning gir det uansettDen ser rosa ut for megSpennende å se i morgen!!
Isåfall en utrolig sterk skygge da.. synes det ser mer ut enn en skygge: håper!!Denne kom etter tidsfristen så det er garantert en skyggestrek, men aldri fått slik etter testen har tørket. Så blir spennende med neste test! Er 10 DPO.
10 dpo. Samme test bare i litt forskjellig lys, ca 4 og 6 min etter dypping.
Bahhhh!Den er rosa jo! Jeg syns mine også tar tid før de syns greit på make sure. Håper!!Denne kom etter tidsfristen så det er garantert en skyggestrek, men aldri fått slik etter testen har tørket. Så blir spennende med neste test! Er 10 DPO.
absolutt positiv den herFlere som kan skimte noe her?10 dpo. Samme test bare i litt forskjellig lys, ca 4 og 6 min etter dypping.
Vis vedlegget 474696
Vis vedlegget 474697
Holdt på å tisse meg da jeg kom hjem fra foreldrene mine nå, så jeg klarte ikke å holde meg lenger. Er bare 2-3 timer siden sist, så tatt på litt utvannet urin.
Så glemte jeg helt at jeg også hadde babyplan-tester, så jeg helte ut urinen før jeg leste av resultatet på denneBahhhh!
så staaas!Ja!Flere som kan skimte noe her?10 dpo. Samme test bare i litt forskjellig lys, ca 4 og 6 min etter dypping.
Vis vedlegget 474696
Vis vedlegget 474697
Holdt på å tisse meg da jeg kom hjem fra foreldrene mine nå, så jeg klarte ikke å holde meg lenger. Er bare 2-3 timer siden sist, så tatt på litt utvannet urin.
Så glemte jeg helt at jeg også hadde babyplan-tester, så jeg helte ut urinen før jeg leste av resultatet på denneBahhhh!
Ikke noe og skimte her! Ser klart og tydeligFlere som kan skimte noe her?10 dpo. Samme test bare i litt forskjellig lys, ca 4 og 6 min etter dypping.
Vis vedlegget 474696
Vis vedlegget 474697
Så gøøøøyKveld 11 dpo. Jeg syns den har blitt sterke siden imorges… iiiik![]()
Ja, jeg syntes den så tydeligere ut på bildene når jeg lastet dem opp her! Da er det tredje gangen jeg har fått positiv test, så da håper jeg inderlig det er noe i at alle gode ting er treabsolutt positiv den herså staaas!

Isåfall en utrolig sterk skygge da.. synes det ser mer ut enn en skygge: håper!!![]()
HåperDen er rosa jo! Jeg syns mine også tar tid før de syns greit på make sure. Håper!!
For en flott 11 dpo-strek! Gratulerer så myeKveld 11 dpo. Jeg syns den har blitt sterke siden imorges… iiiik![]()

Hadde det til og med 1 dpo denne gangen, og etter det har det vært mer kremete/vått. Men ikke eggehvite på samme måte.Jeg bare lurer. Hvor lenge har dere eggløsningslim? Fordi jeg fikk jo positiv eggløsningstest på onsdag, og da testa jeg fordi jeg fikk plutselig så ekstreme mengder med eggløsningslim. Og så har jeg jo lest at man egentlig ikke trenger å teste mer etter den ene positive fordi eggløsninga normalt skjer 24-36 timer etter den har blitt positiv, uansett hvor sterk den evt måtte bli senere. Men jeg hadde eggløsningslim helt til i dag, 3dpo? Så jeg bare lurer, hvor lenge har dere eggløsningslim?
Jeg vet ikke hva den solen er som emoji slik at jeg får den inn på navnet ditt??? Så den ikke blant emojis??Wop wop! Sykt merkelig og se at jeg nå har nytt navn og farge![]()
Takk!For en flott 11 dpo-strek! Gratulerer så mye
Nå håper jeg snøballen ruller videre her inne!

Du er gravid!!Flere som kan skimte noe her?10 dpo. Samme test bare i litt forskjellig lys, ca 4 og 6 min etter dypping.
Vis vedlegget 474696
Vis vedlegget 474697
Gratulerer!!! Skal jeg sette deg på gravid? 
Den er kjempe tydelig nå!! Synes du kan våge å sette deg på gravidKveld 11 dpo. Jeg syns den har blitt sterke siden imorges… iiiik![]()

Ja, vi prøver oss! Er gravid akkurat nå i alle fallDen er kjempe tydelig nå!! Synes du kan våge å sette deg på gravid![]()

YeeeyJa, vi prøver oss! Er gravid akkurat nå i alle fall![]()