Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Wop wop! CD 10 og første eggløsningstest :D
Blir spennende og se nå eggløsning kommer ❤️

Vedlegg

• IMG_5877.jpeg
    IMG_5877.jpeg
    834,3 KB · Visninger: 8
Har så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
Føler meg ikke som en solskinnsboble men syns det var søtt :p haha eller Pinglepanda :p haha

Det nærmer seg også med eggløsning. Endelig litt stigning på testen i dag!!! 0,33! I går var den mye lavere :)

Har så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
Føler meg ikke som en solskinnsboble men syns det var søtt :p haha eller Pinglepanda :p haha

Det nærmer seg også med eggløsning. Endelig litt stigning på testen i dag!!! 0,33! I går var den mye lavere :)
Uansett hva du havner på må du holde meg oppdatert hva det blir så jeg kjenner deg igjen :hilarious: Håper på kjapp stigning nå! Jeg hadde 0.41 på morgenen dagen jeg hadde peak. Noen timer senere var toppen nådd!

Du mangler jo profilbilde! Kunne ikke dy meg å leke litt i Gemini.
Vis vedlegget 474688
Vis vedlegget 474689
Synes de ble sååå fine :Heartred
Wow! Ja de var virkelig flotte!
Har liksom ikke visst hva jeg skulle velge som profil bildet! Men det der passet jo bra! Haha. Ellers kan du spare de til deg selv :D jeg tenkte når jeg ble gravid kunne jeg bytte navn til Solskinnsbolla i stedet :p Hahaa :hilarious:

Back
Topp