Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeWop wop! CD 10 og første eggløsningstest
Blir spennende og se nå eggløsning kommer![]()
Ja håper det!! Nå er jeg klar!!Satser på gull egg!
Uansett hva du havner på må du holde meg oppdatert hva det blir så jeg kjenner deg igjenHar så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
Føler meg ikke som en solskinnsboble men syns det var søtthaha eller Pinglepanda
haha
Det nærmer seg også med eggløsning. Endelig litt stigning på testen i dag!!! 0,33! I går var den mye lavere![]()
Håper på kjapp stigning nå! Jeg hadde 0.41 på morgenen dagen jeg hadde peak. Noen timer senere var toppen nådd!Haha det er greitUansett hva du havner på må du holde meg oppdatert hva det blir så jeg kjenner deg igjenHåper på kjapp stigning nå! Jeg hadde 0.41 på morgenen dagen jeg hadde peak. Noen timer senere var toppen nådd!
17/11, begynner å teste på tirsdagHaha det er greit![]()
Spennende da!! Når var din eggløsning?

Wææææ!17/11, begynner å teste på tirsdag![]()

Takk for detSå spennende! Lykke tilSolskinnsbobla passet fint
![]()
Er du ny her i forumet?Så spennende! Lykke tilSolskinnsbobla passet fint
![]()
Ja, det er jeg! Jeg har brukt babyverden til ulike ting som å lese artikler osv, og bare tittet på forumet uten bruker før, så tenkte var på tide lage bruker.Er du ny her i forumet?spennende

Koslig!!Ja, det er jeg! Jeg har brukt babyverden til ulike ting som å lese artikler osv, og bare tittet på forumet uten bruker før, så tenkte var på tide lage bruker.Jeg er litt over alt, for liker høre andres historier og heie på folk
![]()
Perr nå så nei, men skal ikke se bort ifra at en nr 3 kommerKoslig!!
Prøver du nå å bli gravid også?![]()
Hehe kjekt det daPerr nå så nei, men skal ikke se bort ifra at en nr 3 kommer![]()
Du mangler jo profilbilde! Kunne ikke dy meg å leke litt i Gemini.Venter på godkjenning på bytting av brukernavn da. Haha
Fra Millebille til Solskinnsbobla![]()
![]()

Ååh den nederste var veldig finDu mangler jo profilbilde! Kunne ikke dy meg å leke litt i Gemini.
Vis vedlegget 474688
Vis vedlegget 474689
Synes de ble sååå fine![]()

Wow! Ja de var virkelig flotte!Du mangler jo profilbilde! Kunne ikke dy meg å leke litt i Gemini.
Vis vedlegget 474688
Vis vedlegget 474689
Synes de ble sååå fine![]()