Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Jeg har kun vanlige babyplan strimler, ikke tidlige. Tok en tidlig i dag og den var blenda. Er det for tidlig ? Vet noen om baby plan tidlig test stav er kjent for skygger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har satt på et truseinnlegg for å se om det kommer mer, og tar med et bind i familiebursdag.
Krysser fingrene for deg!!Samme svake strek i dag, så det er nok bare en dum og stygg skygge, evt en kjemisk.. fikk også litt blodig rosa og brunt slim når jeg gikk på do nå, mon tro om TR melder sin ankomst allerede? Er bare 10 dpo, og har egt ingen tegn på at mens kommer helt enda, men kan jo være, er jo første mens etter MA.
Har aldri hatt den såkalte festeblødningen før når jeg har blitt gravid, så jeg har egentlig ingen tro på at det er det som har kommet nå hellerhar satt på et truseinnlegg for å se om det kommer mer, og tar med et bind i familiebursdag.
Blææ jeg som hadde så trua![]()
Ja! Absolutt10 dpo. Det er noe der?

Åh! Uæ. Da blir det spennende fremover. Hatt kjemisk to ganger siden vi startet opp prøvingen i sommer, så innstiller meg litt på at det er det nå også. Men man vet jo aldri..Ja! Absolutt![]()

Åååå men synes streken så rosa ut her om dagenSamme svake strek i dag, så det er nok bare en dum og stygg skygge, evt en kjemisk.. fikk også litt blodig rosa og brunt slim når jeg gikk på do nå, mon tro om TR melder sin ankomst allerede? Er bare 10 dpo, og har egt ingen tegn på at mens kommer helt enda, men kan jo være, er jo første mens etter MA.
Har aldri hatt den såkalte festeblødningen før når jeg har blitt gravid, så jeg har egentlig ingen tro på at det er det som har kommet nå hellerhar satt på et truseinnlegg for å se om det kommer mer, og tar med et bind i familiebursdag.
Blææ jeg som hadde så trua![]()

Wiiii der kan man se at streken er rød veldig godt iallfall!!10 dpo. Det er noe der?

Jaa dritt! Får se om blødningen i dag er mensen eller hva det evt er, har ikke tatt seg opp noe enda, men kan jo bare en lett begynnelseÅååå men synes streken så rosa ut her om dagen![]()
Syns den vises bedre på make sure vanlig enn metode tidlig.Wiiii der kan man se at streken er rød veldig godt iallfall!!![]()
Metode tidlig er skikkelig drittSyns den vises bedre på make sure vanlig enn metode tidlig.
Vi får se om den blir sterkere til i morgen

Det her er jo tidligtest, så regner med at det er litt skygger man kan se, men den med mest rødfarge på kantene er etter 5 min, og den tørket opp er sikkert etter 7 min da. Men er jo spennende med skygger da 
Er noe her! Håper ikke det er skyggeHar jo holdt på å styre en del i dag siden jeg skal ha overnattingsbesøk og vi har fått ny oppvaskmaskin, og da har jeg ikke vært så flink til å drikke. Prøver jo å ikke teste mye hver dag, men måtte bareDet her er jo tidligtest, så regner med at det er litt skygger man kan se, men den med mest rødfarge på kantene er etter 5 min, og den tørket opp er sikkert etter 7 min da. Men er jo spennende med skygger da
Om dere ser noe i det hele tatt da, kan være bare meg
Vis vedlegget 474629
Vis vedlegget 474630

Synes strekken er tydelig10 dpo. Det er noe der?
Jeg har aldri prøvd babyplan, så jeg vet dessverre ikke noe om det.Jeg har kun vanlige babyplan strimler, ikke tidlige. Tok en tidlig i dag og den var blenda. Er det for tidlig ? Vet noen om baby plan tidlig test stav er kjent for skygger?
Åh! Takk for svar. Man blir jo litt gær’n av det opplegget herSynes strekken er tydelig![]()

Ser noe! Spennende å følge fremoverHar jo holdt på å styre en del i dag siden jeg skal ha overnattingsbesøk og vi har fått ny oppvaskmaskin, og da har jeg ikke vært så flink til å drikke. Prøver jo å ikke teste mye hver dag, men måtte bareDet her er jo tidligtest, så regner med at det er litt skygger man kan se, men den med mest rødfarge på kantene er etter 5 min, og den tørket opp er sikkert etter 7 min da. Men er jo spennende med skygger da
Vis vedlegget 474629
Vis vedlegget 474630
Har jo holdt på å styre en del i dag siden jeg skal ha overnattingsbesøk og vi har fått ny oppvaskmaskin, og da har jeg ikke vært så flink til å drikke. Prøver jo å ikke teste mye hver dag, men måtte bareDet her er jo tidligtest, så regner med at det er litt skygger man kan se, men den med mest rødfarge på kantene er etter 5 min, og den tørket opp er sikkert etter 7 min da. Men er jo spennende med skygger da
Vis vedlegget 474629
Vis vedlegget 474630

SpennendeHar jo holdt på å styre en del i dag siden jeg skal ha overnattingsbesøk og vi har fått ny oppvaskmaskin, og da har jeg ikke vært så flink til å drikke. Prøver jo å ikke teste mye hver dag, men måtte bareDet her er jo tidligtest, så regner med at det er litt skygger man kan se, men den med mest rødfarge på kantene er etter 5 min, og den tørket opp er sikkert etter 7 min da. Men er jo spennende med skygger da
Vis vedlegget 474629
Vis vedlegget 474630