IKM uke 48 og 49

Idag viste testen to streker:Heartpink

Veldigveldig tidlig og tørr ikke å håpe for mye enda eller si det til noen andre enn mannen og dere. Mistet i SA i uke 7+3 mellom første og andre barnet til tross for fin økning på testene den gangen.. Det er nok en forsvarsmekanisme men jeg skal prøve å nyte her og nå:smiley-angelic001

Masse lykke til til resten av dere som venter i spenning:HeartpinkVis vedlegget 474606
Woooo gratulerer!! :hello2 :talk017

Skal jeg sette deg over på gravid? :happy:

Jeg er 5dpo i morgen. Skal i 30 års feiring. Ville dette drukket litt alkohol eller holdt dere helt edru? Det er snakk om typ 2-3 enheter hele kvelden. Har litt lyst på velkomstdrink og litt vin til maten. Men igjen er jeg redd for at alkoholen kan tulle til en evt implantasjon

Jeg er 5dpo i morgen. Skal i 30 års feiring. Ville dette drukket litt alkohol eller holdt dere helt edru? Det er snakk om typ 2-3 enheter hele kvelden. Har litt lyst på velkomstdrink og litt vin til maten. Men igjen er jeg redd for at alkoholen kan tulle til en evt implantasjon
Jeg tror nok det går helt fint sånn medisinsk sett :happy:

Idag viste testen to streker:Heartpink

Veldigveldig tidlig og tørr ikke å håpe for mye enda eller si det til noen andre enn mannen og dere. Mistet i SA i uke 7+3 mellom første og andre barnet til tross for fin økning på testene den gangen.. Det er nok en forsvarsmekanisme men jeg skal prøve å nyte her og nå:smiley-angelic001

Masse lykke til til resten av dere som venter i spenning:HeartpinkVis vedlegget 474606
Gratulerer :Heartred

Så lenge du er flink til å drikke nok vann i tillegg. Kanskje ta noe elektrolytter før du reiser ut og når du kommer hjem? Sånne Resorb tabletter. Da holder du bedre på vannet.
Pleier ikke å gjøre det hvis jeg bare tar ett glass, men hvis det blir 3 eller flere så gjør jeg det.

Ifølge el tester skulle jeg vært 4dpo i dag. Men jeg vet jammen meg ikke :bag:

Screenshot_20251121_223615_FF App.jpg

Fortsatt lav på monitoren, men tempen fortsetter nedover i hvertfall :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20251122_082149_FF App.jpg
    Screenshot_20251122_082149_FF App.jpg
    247,6 KB · Visninger: 13
9 DPO og negativ test, make sure (følsomhet 25) og fyrte av en clear blue tidlig som viste et minustegn. Føler jeg har gitt opp selv om det er tidlig. :banghead:
Huff jeg kjenner igjen følelsen.. har testet positivt så tidlig hver gang tidligere, så alt etter 9 dpo er «for sent» i mitt hode selvom det er flere dager igjen. Vi må ikke gi opp før mensen kommer, selv om vi sitter med samme følelse :Heartred

Back
Topp