Ja det er santHåper for degmen alltids betryggende å få et par ekstra sjanser på frys, så
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er santHåper for degmen alltids betryggende å få et par ekstra sjanser på frys, så
![]()

Fantastisk!Ruging pågår
Da ruger jeg på et 3 dagers gammelt stjerneskudd
Det andre embryoene holdt fremdeles koken og skal dyrkes til dag 5![]()
Heia stjerneskuddet!
Alle lykkeønskninger til deg og biffen!
Masse lykkeønskninger! Er med i kulissene her og heier så på deg 
Takk for heiingFantastisk!Heia stjerneskuddet!
Har faktisk litt stjerneskudd igjen fra ifjor og jeg kjeder meg….

Isåfall skal jeg vifte litt med stjerneskudd for deg også

Takk for gleden og lykkeønsker lilleperle!Ååå så herlig å ha deg rugende! Måtte det ruges i 9 måneder nåAlle lykkeønskninger til deg og biffen!
Ja håper dette blir en 9 mnds ish rugeperiode, jeg kan jo late som jeg er 2+3 idag
Åssen går det med rugingen din?Tusen takk for heiing - trenger all lykke og hell jeg kan fåÅh, så fint å høre at rugingen er startetMasse lykkeønskninger! Er med i kulissene her og heier så på deg
![]()
hvordan går det med deg? 

Nå venter jeg bare på at hubby kommer hjem, det er nemlig noen eplekakerester i kjøleskapet vi bør rydde av veien 

Her går det veldig bra, til tross for luftveisinfeksjoner på rekke og rad. Lille i magen er aktiv og det er så kos å kjenne spark fra henneTusen takk for heiing - trenger all lykke og hell jeg kan fåhvordan går det med deg?
![]()

Kjedelig å få flere kuler etter hverandreHer går det veldig bra, til tross for luftveisinfeksjoner på rekke og rad. Lille i magen er aktiv og det er så kos å kjenne spark fra henne![]()
God bedring og koselig med spark i magen 
Ja det er jo helt sant, 9-ishTakk for gleden og lykkeønsker lilleperle!Ja håper dette blir en 9 mnds ish rugeperiode, jeg kan jo late som jeg er 2+3 idag
Åssen går det med rugingen din?
(ønsker deg ikke gå særlig mye overtid nei 
) 
Tror også jeg kjenner litt romstering av og til også
17+0 i dagHæ 17+0 alleredeJa det er jo helt sant, 9-ish(ønsker deg ikke gå særlig mye overtid nei
)
2+3, vi sier det sånn vi!
Nå går rugingen virkelig fint, for mange er det sant som sies om 2. Trimester, at det aller meste blir bedre, og jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve detTror også jeg kjenner litt romstering av og til også
17+0 i dag
Blir så overrasket hver gang over hvor fort ukene går, men husker jo selv når jeg var gravid hvor tregt ukene gikk med dårlig form i 1.trimester
Så det er nok bare en illusjon vil jeg tro
Godt å høre det går fint og bedre i 2.trimester, kose deg masse videre med romstering og snart spark i magen

Åh tusen takk du for heiing og lykkeønskerTenk at du er 4 DPO![]()
Heier så mye på deg og det lille frøet. La det spire og gro helt frem til august
![]()
En ekstra stor klem til deg IDAG 

Så det er en rolig dag idag, gleder meg til en god nattessøvn for en bedre dag imorgen
Skal begynne dagen imorgen med en deilig meditasjon, det pleier å bli en bra start da 
Prøve-gamet er tøfft til tider! Veldig lov å føle på! Bra du blir godt tatt vare på4 DPO
Humøret er ikke på topp idag, jeg er litt nedstemt og redd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Var ærlig og sa til min mann at det er ikke en topp dag idag humørmessig, så han kjøpte inn sjokolade(protein)pudding og så skal vi dumpe ned i sofaen med Monster - Ed Gein på Netflix, armkroken hans pleier alltid å hjelpeSå det er en rolig dag idag, gleder meg til en god nattessøvn for en bedre dag imorgen
Skal begynne dagen imorgen med en deilig meditasjon, det pleier å bli en bra start da
![]()

Takk fine duÅh tusen takk du for heiing og lykkeønskerEn ekstra stor klem til deg IDAG
![]()
Sender en ekstra stor klem tilbake 

Håper humøret er bedre i dag. Er tøft dette4 DPO
Humøret er ikke på topp idag, jeg er litt nedstemt og redd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Var ærlig og sa til min mann at det er ikke en topp dag idag humørmessig, så han kjøpte inn sjokolade(protein)pudding og så skal vi dumpe ned i sofaen med Monster - Ed Gein på Netflix, armkroken hans pleier alltid å hjelpeSå det er en rolig dag idag, gleder meg til en god nattessøvn for en bedre dag imorgen
![]()

Håper humøret er bedre i dag. Er tøft dette![]()
Takk for det dere, det går heldigvis bedre idag, litt TLC fra hubby og en god nattessøvn gjorde susenPrøve-gamet er tøfft til tider! Veldig lov å føle på! Bra du blir godt tatt vare på![]()

At vi hadde heldagsmøte utenomhus med gode kollegaer på jobb gjorde det også til en veldig kjekk og givende (men travel!) dag 
Jeg fikk jo ut 6 egg, hvor 4 var modne, 4 ble befruktet og 1 ble satt inn dag 3, det betyr at det var 3 gjenværende embryoer i varmeskapet på Haukeland Sykehus… og melding sa: «Antall blastocyster frose: 3» 

Det betyr faktisk at denne IVF syklusen har det vært 100 % befruktningsgrad og 100 % overlevelsesrate
Og jeg som krisemaksimerte etter UL forrige mandag, litt småflau nå
Men det er jo ingen selvfølge for veien videre, nå på tredje innsettet mitt er jeg jo forberedt på at dette kan ta tid. Jeg har bare så lyst på en baby, jeg skal være så sinnsykt uendelig takknemlig hvis jeg bare får en liten baby å gi all min kjærlighet og omsorg til 

Han navnga vår første (som vi mistet i SA) for Kåre Johnny, sånn at vi hadde et kodespråk for hva som pågikk i magen min, og kunne spørre meg «Kossn går’e med han Kåre Johnny da?» uten at noen fattet mistanke hvis de overhørte oss
Så nå er vi oppe i Kåre Johnny den sjette