November 2025

Takk :happy::Heartred
Jeg er egentlig tungpustet hele tiden, selv om jeg sitter i ro. Ellers er jeg oppblåst som en ballong, men har ingen smerter. Det følest veldig rart. Tror jeg kontakter Haukeland ila dagen om ikke pusten blir bedre, så slipper jeg i alle fall å bekymre meg sånn :smiley-ashamed008
Det høres ikke ut som en vanlig bivirkning, men kan evt være en allergisk reaksjon. Jeg ville kontaktet sykehsuet!

Åh masse lykke til til deg i rugeperioden :Heartred Skal du vente med å teste til testdato?
Ja, tror og håper jeg faller på det jeg og. Hvis det ikke skulle gå vil jeg jo heller ha vært snill mot meg selv i ventetiden og hvis det går vil jeg ha gledet meg forhåpentligvis hele veien til termin :Heartred
Takk :smiley-angelic003 :Heartbigred Jeg skal prøve å vente så lenge som mulig, har ikke testdato før 17dpo så antar mensen kommer først hvis jeg klarer å holde testetrangen i sjakk :bag: Gode poeng, best å være snill og god meg seg selv, men akseptere at det også kan være dager som ikke er like gode :Heartred

Da er egguttaket overstått. Merket veldig lite så selve inngrepet gikk over all forventning for
min del :happy: ble fryktelig mye spenning ettersom det måtte tre skyllinger til før det kom et egg, men det kom altså ett eneste egg :Heartred nå krysser vi bare fingrene for at det var et gullegg!
Åh så godt! Gratulerer med overstått egguttak og at det gikk bra selv om det var litt nervepirrende på et tidspunkt - håper på gullegget og superspermen :smiley-angelic001:Heartbigred

Noen andre som under stimulering opplevde smerter når de tisset? Jeg er på siste dagen med rekovelle og fyremadel. Føler meg ganske stappa i mageregionen. Har forstørrede eggstokker fra før og maaasse egg (så mange at legen sa "oi!" på ul på tirsdag:oops:), så det er litt fullt der til vanlig. Garantert fullere der nå med større egg.

Når jeg tisser og skal presse litt, så gjør det litt vondt til høyre i mage/OppMot hoftenår jeg tisser og skal presse litt, så gjør det litt vondt til høyre i magen /opp til hoftebenet nesten. Kun når jeg presser litt. Spurte på crypho, det mente det kunne være uvi. Det har jeg aldri hatt før men det virker ikke sånn når jeg googler.

lurer på om det kanskje bare kan være at det kommer litt ekstra press på eggstokkene eller blæra når jeg presser?
Jeg har ikke opplevd smerter ved tissing, men hvis crypho mente det kunne være uvi, hva gjør du videre da? :Heartred

Takk :happy::Heartred
Jeg er egentlig tungpustet hele tiden, selv om jeg sitter i ro. Ellers er jeg oppblåst som en ballong, men har ingen smerter. Det følest veldig rart. Tror jeg kontakter Haukeland ila dagen om ikke pusten blir bedre, så slipper jeg i alle fall å bekymre meg sånn :smiley-ashamed008
Tungpustet hele tiden høres ikke normalt ut nei, håper du har tatt kontakt med HUS. Hvordan går det med deg nå?

Jeg fikk oppdatering på nedfryste blasto idag - 3 av 3 embryo er fryst ned :love017 Jeg er utrolig takknemlig og håper sånn at babyen min er en av de embryoene fra dette uttaket, selvfølgelig aller helst stjerneskuddet jeg ruger på men godt med noen i back up på frys :Heartred Har veldig lyst til å oppleve å bli mamma og ta vare på en liten en «made with love - and some science» :shy:

Jeg fikk oppdatering på nedfryste blasto idag - 3 av 3 embryo er fryst ned :love017 Jeg er utrolig takknemlig og håper sånn at babyen min er en av de embryoene fra dette uttaket, selvfølgelig aller helst stjerneskuddet jeg ruger på men godt med noen i back up på frys :Heartred Har veldig lyst til å oppleve å bli mamma og ta vare på en liten en «made with love - and some science» :shy:
Nei så kjekt å høre! Det er jo fantastisk :gen014 :Heartpink

Back
Topp