Hvilke graviditetstester anbefales?

Prøveliten

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
Junilykke 2022
Som tittelen sier, hva har du erfaring med?

Selv har jeg bare erfaring med babyplan tidlig test kjøpt inn for 6 år siden ca og var veldig fornøyd. Enten var de helt hvite eller så var jeg gravid, ingen luring.
Men hva anbefales nå? Mest interessert i tidligtester.

Det er så vidt jeg har sett tidligtester fra div merker som har gitt en mest skygger oppigjennom, men jeg har alltid likt og stolt på babyplan best. Dog brukt mest av de vanlige testene.
Makesure har vært bra, men i det siste har de hatt en del dårlige batcher så har du god tid, bruk babyplan. Haster det, duger makesure også. :happy:

Det er så vidt jeg har sett tidligtester fra div merker som har gitt en mest skygger oppigjennom, men jeg har alltid likt og stolt på babyplan best. Dog brukt mest av de vanlige testene.
Makesure har vært bra, men i det siste har de hatt en del dårlige batcher så har du god tid, bruk babyplan. Haster det, duger makesure også. :happy:
Makesure er notert! Antar man får dem på matbutikken? Evt apoteket?

Brukte babyplan og makesure. Synes babyplan var desidert best, men som det sies over her så funker jo makesure i nøden. Ikke prøvd andre merker, kun en RSFU som hadde gått ut på dato og ikke virket :playful:

Liker babyplan strimmel og europris sine veldig godt, og kasettene fra shien(som ser ut som covid test). Tror at alle jeg har nevnt nå er tester på 10 mlu. Billige er de også!

Opplevde at makesure lurte meg litt, følte jeg kunne se starten på «noe» å ble håpefull for testen man skulle ta dagen etter. De har et søkk der test streken skal komme som kan bli svakt grå(hele feltet). Syntes liksom ikke de ble blendahvite som andre negative tester.
Rfsu sine er jeg heller ikke så fornøyd med, følte de reagerte veldig sent. Pluss for at de er mye bredere enn andre strimmel tester da!

Det at Babyplan tidlig er billigere som stav enn som strimmel. Noen forskjeller på dem egentlig? :oops:

Det at Babyplan tidlig er billigere som stav enn som strimmel. Noen forskjeller på dem egentlig? :oops:
Altså de fungerer de også. De kommer på salg litt innimellom, så absolutt verdt å kjøpe :) 8 kroner per test er billig :) De kan få litt skygger de også, så mange demonterer de for å komme seg til streken for å se bedre.

Kjøpte nettopp babyplan sine, har likt de godt til alle barna :happy: Har ikke prøvd staven før, men kjøpte den nå siden den er billigere. Regner med innmaten er den samme uansett. Favoritten min er First response, synd den må bestilles fra utlandet.

Kjøpte nettopp babyplan sine, har likt de godt til alle barna :happy: Har ikke prøvd staven før, men kjøpte den nå siden den er billigere. Regner med innmaten er den samme uansett. Favoritten min er First response, synd den må bestilles fra utlandet.
Hvor bestiller man first response?

Back
Topp