IKM uke 48 og 49

Det gjorde jeg også i går. Jeg gjorde det for å roe murringen, hjelper alltid på menssmerter, men kjekt å høre at det hjelper på andre ting også :cool:
Hjelper det på å roe murringer også?? Vet bare at det skal hjelpe på smerte siden jeg bodde med ei i kollektiv for sånn 10 år siden som brukte det mye pga hun slet med skikkelig menssmerter.

Hjelper det på å roe murringer også?? Vet bare at det skal hjelpe på smerte siden jeg bodde med ei i kollektiv for sånn 10 år siden som brukte det mye pga hun slet med skikkelig menssmerter.
Vet ikke om det faktisk roer murringen, men jeg kjenner den ikke når jeg har varmeflasken på :)

Føler med deg! Hadde du lave verdier for 1 år siden, og lite egg å finne på UL også?

Sliter du med det samme? Jaa, hadde 4,2 for et år siden, men det var opptil 6 folikker han telte ved UL! Vet AMH ikke er alt, men samtidig betyr det jo litt. Så nå måtte vare nyåret komme slik at jeg kan starte med IVF!

Jeg vil bli med her!

Alfakrøll - 38 - B2 - PP10 - EL 18/11 - IKM 2/12 :rendeer

Etter positiv EL-test på søndag og eggløsningssmerter i går kveld og i natt tror jeg egget nå har blitt sluppet :chicken: teller 1 dpo fra i morgen onsdag tror jeg. Nå begynner månedens mest spennende (og ofte tregeste) periode :joyful::pompus::nailbiting::wacky::smiley-angelic001 (mange følelser på en gang :hilarious:)

Jeg vil bli med her!

Alfakrøll - 38 - B2 - PP10 - EL 18/11 - IKM 2/12 :rendeer

Etter positiv EL-test på søndag og eggløsningssmerter i går kveld og i natt tror jeg egget nå har blitt sluppet :chicken: teller 1 dpo fra i morgen onsdag tror jeg. Nå begynner månedens mest spennende (og ofte tregeste) periode :joyful::pompus::nailbiting::wacky::smiley-angelic001 (mange følelser på en gang :hilarious:)
Wii velkommen til dpo land! :happy093

7.dpo og blendahvitt på morgen. Men det var forventet, ingen symptomer enda.
Krysser fingrene for ømme pupper og pos.test snart :) fortsatt en uke igjen til ikm :happy:
20251118_072836.jpg

Jeg må legge til her at jeg virkelig elsker å se disse temp-grafene. Syns det er skikkelig spennende å se hvordan det bare viser at eggløsning har vært, på en måte! Skulle ønske jeg kunne utforske det også, men jeg har tre små så nettene er på en måte litt for uforutsigbare til å få en optimal temp :smiley-angelic006

Har noen av dere opplevd å ha EL uten EL-slim? Jeg pleier vanligvis å få EL-slim hver syklus, men denne gangen har jeg bare hatt store mengder kremet utflod. Føler det var litt gjennomsiktig blandet inn i går/for to dager siden, men ikke mye. Jeg testet positivt på EL-test på kvelden for to dager siden. Blir bekymret for at jeg ikke har EL denne måneden :(

Har noen av dere opplevd å ha EL uten EL-slim? Jeg pleier vanligvis å få EL-slim hver syklus, men denne gangen har jeg bare hatt store mengder kremet utflod. Føler det var litt gjennomsiktig blandet inn i går/for to dager siden, men ikke mye. Jeg testet positivt på EL-test på kvelden for to dager siden. Blir bekymret for at jeg ikke har EL denne måneden :(
Jeg har ikke hatt noe åpentbart EL-slim, men det har vært ganske tynt. Kremet blir det ofte etter eggløsning hos meg :happy:

Back
Topp