En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Ååå så herlig å ha deg rugende! Måtte det ruges i 9 måneder nå :Heartpink:smiley-angelic003 Alle lykkeønskninger til deg og biffen!
Takk for gleden og lykkeønsker lilleperle! :smiley-angelic003 Ja håper dette blir en 9 mnds ish rugeperiode, jeg kan jo late som jeg er 2+3 idag :smiley-angelic006 Åssen går det med rugingen din?

3 DPO - og jeg er allerede utålmodig :hilarious:

Dette kan bli to seige uker når jeg er utålmodig allerede første kvelden! :joyful:
Men har kost meg hjemme idag etter innsettet, gått en kveldstur, meditert, lagd god middag, og chillet på sofaen med netflix og pus :dogNå venter jeg bare på at hubby kommer hjem, det er nemlig noen eplekakerester i kjøleskapet vi bør rydde av veien :angelic:

Veldig deilig meditasjon idag men jeg sovnet halvveis :joyful:
IMG_6194.jpeg

Takk for gleden og lykkeønsker lilleperle! :smiley-angelic003 Ja håper dette blir en 9 mnds ish rugeperiode, jeg kan jo late som jeg er 2+3 idag :smiley-angelic006 Åssen går det med rugingen din?
Ja det er jo helt sant, 9-ish :joyful: (ønsker deg ikke gå særlig mye overtid nei :wtf::facepalm:) :laughing001
2+3, vi sier det sånn vi! ;)

Nå går rugingen virkelig fint, for mange er det sant som sies om 2. Trimester, at det aller meste blir bedre, og jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve det :smiley-angelic001 Tror også jeg kjenner litt romstering av og til også :shy: 17+0 i dag

Ja det er jo helt sant, 9-ish :joyful: (ønsker deg ikke gå særlig mye overtid nei :wtf::facepalm:) :laughing001
2+3, vi sier det sånn vi! ;)

Nå går rugingen virkelig fint, for mange er det sant som sies om 2. Trimester, at det aller meste blir bedre, og jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve det :smiley-angelic001 Tror også jeg kjenner litt romstering av og til også :shy: 17+0 i dag
Hæ 17+0 allerede :woot: Blir så overrasket hver gang over hvor fort ukene går, men husker jo selv når jeg var gravid hvor tregt ukene gikk med dårlig form i 1.trimester :dead: Så det er nok bare en illusjon vil jeg tro :joyful: Godt å høre det går fint og bedre i 2.trimester, kose deg masse videre med romstering og snart spark i magen :smiley-angelic003 :Heartbigred

Tenk at du er 4 DPO :happy093 :love017 Heier så mye på deg og det lille frøet. La det spire og gro helt frem til august :Heartred

4 DPO :Heartred

Humøret er ikke på topp idag, jeg er litt nedstemt og redd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Var ærlig og sa til min mann at det er ikke en topp dag idag humørmessig, så han kjøpte inn sjokolade(protein)pudding og så skal vi dumpe ned i sofaen med Monster - Ed Gein på Netflix, armkroken hans pleier alltid å hjelpe :Heartred Så det er en rolig dag idag, gleder meg til en god nattessøvn for en bedre dag imorgen :happy: Skal begynne dagen imorgen med en deilig meditasjon, det pleier å bli en bra start da :Heartbigred

Humøret er ikke på topp idag, jeg er litt nedstemt og redd for at dette ikke skal gå denne gangen heller. Var ærlig og sa til min mann at det er ikke en topp dag idag humørmessig, så han kjøpte inn sjokolade(protein)pudding og så skal vi dumpe ned i sofaen med Monster - Ed Gein på Netflix, armkroken hans pleier alltid å hjelpe :Heartred Så det er en rolig dag idag, gleder meg til en god nattessøvn for en bedre dag imorgen :happy: Skal begynne dagen imorgen med en deilig meditasjon, det pleier å bli en bra start da :Heartbigred
Prøve-gamet er tøfft til tider! Veldig lov å føle på! Bra du blir godt tatt vare på :Heartred

Håper humøret er bedre i dag. Er tøft dette :Heartred

DPO 5 - og svar fra klinikken på nedfrysning :nailbiting:

Dagen idag har vært mye bedre! Begynte med deilig meditasjon, satt av litt ekstra god tid om morgenen for å fjonge meg litt for å føle meg litt x-tra good today :greet015At vi hadde heldagsmøte utenomhus med gode kollegaer på jobb gjorde det også til en veldig kjekk og givende (men travel!) dag :Heartred

Og så kom meldingen på helsenorge… Jeg hadde ikke forventet å få oppdatering før imorgen på hvor mange som hadde overlevd til idag for nedfrysning så jeg kjente pulsen steg ved varselet på mobilen :nailbiting: Jeg fikk jo ut 6 egg, hvor 4 var modne, 4 ble befruktet og 1 ble satt inn dag 3, det betyr at det var 3 gjenværende embryoer i varmeskapet på Haukeland Sykehus… og melding sa: «Antall blastocyster frose: 3» :wideyed::smiley-bounce022:excited001:hello2:happy093
Det var langt over forventning og jeg er så takknemlig :sad010Det betyr faktisk at denne IVF syklusen har det vært 100 % befruktningsgrad og 100 % overlevelsesrate :woot: Og jeg som krisemaksimerte etter UL forrige mandag, litt småflau nå :smiley-angelic006 Men det er jo ingen selvfølge for veien videre, nå på tredje innsettet mitt er jeg jo forberedt på at dette kan ta tid. Jeg har bare så lyst på en baby, jeg skal være så sinnsykt uendelig takknemlig hvis jeg bare får en liten baby å gi all min kjærlighet og omsorg til :smiley-angelic001:Heartred

Jeg måtte si det til sjefen min for jeg var så glad når jeg så meldingen, han bare; «Ååååh, Kåre Johnny 4, 5 og 6 e på frys altså?» :hilarious:Han navnga vår første (som vi mistet i SA) for Kåre Johnny, sånn at vi hadde et kodespråk for hva som pågikk i magen min, og kunne spørre meg «Kossn går’e med han Kåre Johnny da?» uten at noen fattet mistanke hvis de overhørte oss :hilarious: Så nå er vi oppe i Kåre Johnny den sjette :king

Jeg har enda ikke fortalt det til hubby, ville si det til han face to face når han kommer hjem ikveld, så har laget denne middagen til han for å gi han litt TLC etter en lang dag på farten, anbefales! https://idagranjansen.com/oppskrifter/kyllingfilet-sotpotet-gronnkal-med-soyasaus

Last edited:
Back
Topp