Symptomtråden

:arghh:Kynnere hele dagen og et forferdelig nedpress og lynende smerter i underlivet :bag: Kontroll i morgen, spent på ståa. Er blitt så hoven i føtter og hender, andpusten og utslitt konstant.. orker snart ikke mer :depressed: 36+2 idag, så bare noen dager igjen til han er "til termin" hvertfall.
Hvordan gikk kontrollen?

Jeg har og fått mye vann i føtter og legger, samt begynt å fått ofte kramper i leggene om natta. Så er helt støl i leggene hver dag.

Magen presser så på nå, at jeg føler meg ofte kvalm. Tåler ikke mye press på magen

Hvordan gikk kontrollen?

Jeg har og fått mye vann i føtter og legger, samt begynt å fått ofte kramper i leggene om natta. Så er helt støl i leggene hver dag.

Magen presser så på nå, at jeg føler meg ofte kvalm. Tåler ikke mye press på magen
Joda, kontrollen gikk greit. Men har mye vann i kroppen. Har gått opp 5 kg siden sist kontroll, i bare vann :yuck: Heldigvis fint blodtrykk og urin, så ingen bekymring enda :) Neste (og siste) kontroll 4.desember, da blir det modningsakupunktur og stripping! SÅÅ spent :woot:

Back
Topp