Noen som har fått cytotek ved rester? Fikk dere smertestillende da? Fått tablettene, men ingen smertestillende. Innlagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har fått cytotek ved rester? Fikk dere smertestillende da? Fått tablettene, men ingen smertestillende. Innlagt
Faen og, det var rester, altså!? Ved en del rester, så gjentaes gjerne behandlingen eller nå må du ta behandlingen da. Du får smertestillende av sykepleierne, siden du er innlagtJa, men blodtilførsel eller no sa hun. Bra jeg tokk den tabletten på lørdag. Ikke fått noe smertestillende. Ikke fått navnebånd engang. Trodde det var vanlig å ta blodtrykk, puls osv og. Fikk bare et rom og fire cytotekNeeeeeiFaen og, det var rester, altså!? Ved en del rester, så gjentaes gjerne behandlingen eller nå må du ta behandlingen da. Du får smertestillende av sykepleierne, siden du er innlagt
![]()
Ja, men blodtilførsel eller no sa hun. Bra jeg tokk den tabletten på lørdag. Ikke fått noe smertestillende. Ikke fått navnebånd engang. Trodde det var vanlig å ta blodtrykk, puls osv og. Fikk bare et rom og fire cytotek
Ja, alene. Var en til på rommet, men hun dro. Nå kom det faktisk en sykepleier og spurte hvordan det gikk og sa at jeg skulle si ifra hvis jeg fikk smerterHar aldri gjort det sånn på sykehuset utenom i narkose, og da fikk jeg navnebånd. Er fader meg så dårlig pasientbehandlingLigger du der helt alene? Første timen ligger man med tablettene. Du må be sykepleier om smertestillende, kjære du
![]()
Ja, alene. Var en til på rommet, men hun dro. Nå kom det faktisk en sykepleier og spurte hvordan det gikk og sa at jeg skulle si ifra hvis jeg fikk smerter
Smertene har ikke økt noe særlig, så har ikke spurt om. Nå kom det en og tokk målinger, føles litt trygt ut da. Høyere overtrykk fortsatt. Sykepleieren sa at hun hadde møtt på samme behandlingen selv da hun gikk gjennom MA. Var nebbete svar hun møtte på ogHar du fått smertestillende nå?Uff, får helt vondt av deg, du som ligger der helt alene
![]()
Smertene har ikke økt noe særlig, så har ikke spurt om. Nå kom det en og tokk målinger, føles litt trygt ut da. Høyere overtrykk fortsatt. Sykepleieren sa at hun hadde møtt på samme behandlingen selv da hun gikk gjennom MA. Var nebbete svar hun møtte på og
Hadde tre dager på sykehus hvor dag én var behandling for å få ut fosteret, mens dag to og tre handlet om å få ut rester. Hadde veldig intense smerter og fikk masse morfin på dag 1. De 5 rundene jeg hadde med cytotek dag 2 og 3 var for å få ut rester, men da kjente jeg ingenting, så hadde ikke behov for smertestillende. Hvis du kjenner noe er det nok bare å spørre.Noen som har fått cytotek ved rester? Fikk dere smertestillende da? Fått tablettene, men ingen smertestillende. Innlagt

Det var trist å høreHer så startet det ikke av seg selv. HCG lå på 67.000, uka etter 61.000. Var ikke noe blod eller noe.
Så fredag fikk jeg Mifegyne(blir alltid så sykt av den), og lørdag kveld begynte jeg å blø. Igår morges tok jeg 4 Cytotec. Lå med rier igår fra kl 10.00-17.30, kom masse blod og koagler. Har blødd mye inatt og. Så tenker det er blitt renset godt og vi kan starte på nytt, men for en sorg en sånn liten skatt etterlater segFøler så på et sterkt, sterkt savn etter h*n
Er så redd for å bli totalt nervevrak når jeg blir gravid igjen. Har mista så mange i SA, kjemisk og nå seint i MA![]()
Det er så dårlig at man ikke får noen ekstra oppfølging offentlig og må betale selv. Er jo i begynnelsen man er mest stresset etter å ha mistet flere ganger. Da får nok ikke jeg noe mer oppfølging heller
Det er desverre absolutt ikke en selvfølge å få ekstra oppfølging. Ble lovet det allerede etter første tapet vårt i MA tilbake i tidlig 2020, og etter hver påfølgende Ma eller SA. Samme hvor mye jeg har grått, tryglet, bedt, mast og argumentert så har jeg blitt avvist.Det er jo bare å spørre om du får det?Er bare at jeg ikke har giddi, for synes det er lettere og tryggere å dra til min egen gyn
Har gått til Martin i 7 år nå, så man blir jo litt kjent etterhvert. Og han er så snill og god
Og han skriver ut kvalmestillende og tar hCG-måling. Så lettere å gjøre alt hos han. Når jeg er kvalm med hyperemesis, så orker jeg minst mulig