Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Takk :Heartred Det eneste som er kan måle seg med dette i nervepirrende grusom venting er tiden etter innsett:nailbiting:

Jeg får se hva jeg gjør hvis dette ikke går… Men jeg merker at jeg begynner å spinne på siste verset altså.
Ja, er mye nervepirrende ventedager i dette gamet! Du har jo en plan B etter disse to uttakene, så tenker du skal holde litt fast i den planen om dette ikke går som forventet :Heartred Er viktig for psyken i dette å ha neste plan klar, ihvertfall har det vært det for meg.

Men først krysser vi alt som krysses kan for disse 3 som henger med :love7

Kjære deg, jeg håper virkelig du får 3 fine blasto nå. Dette må virkelig være din tur når :Heartred du fortjener virkelig at det går din vei

Kjære deg, jeg håper virkelig du får 3 fine blasto nå. Dette må virkelig være din tur når :Heartred du fortjener virkelig at det går din vei
Det hadde isåfall vært helt utrolig, men det ekstra stress-momentet er at de skal gen-testes også. Så selvom det blir 3 blasto’er kan jeg sitte igjen med ingen. Men om 2 dager vet jeg resultatet. Så prøver bare å være rolig til da.

Ja, er mye nervepirrende ventedager i dette gamet! Du har jo en plan B etter disse to uttakene, så tenker du skal holde litt fast i den planen om dette ikke går som forventet :Heartred Er viktig for psyken i dette å ha neste plan klar, ihvertfall har det vært det for meg.

Men først krysser vi alt som krysses kan for disse 3 som henger med :love7
Det er sant! Jeg har en plan, og det hjelper meg skikkelig å vite det. Jeg håper så veldig at jeg slipper å bruke de planene… At det er nå gull-egget kommer :Heartred

Oppdatering fra legen idag er at to embryoer har allerede begynt å utvikle seg til blasto (dag 4) og 1 embryo er der de ønsker at det skal være på dag 4. De tror faktisk fortsatt at det kan bli 3 blastoer imorgen. Men legen var oppriktig overrasket fordi embryologene hadde sagt at eggene ikke så så gode ut på fredag (når de hentet dem ut). Det stresser meg jo litt. Jeg spurte om de så bedre ut nå, og da virket de positive. Særlig siden to allerede hadde begynt på blasto-reisen kl 13.00 idag.

Æsj. Jeg er så redd for å bli håpefull og tro at det kanskje går. Jeg er så fryktelig redd for å bli skuffet. Så jeg prøver å distansere meg selv. Men torsdag blir en grusom dag. Jeg klarer liksom ikke tro at jeg får et embryo som kommer seg gjennom gentesten. Det virker ufattelig umulig.
Dette er altså så vanvittig spennende!! Synes jo det høres kjempelovende ut! :love7 Hvor fort vil du få svar på pgt-a dersom det blir såpass mange at du velger å gjøre det nå?

Dette er altså så vanvittig spennende!! Synes jo det høres kjempelovende ut! :love7 Hvor fort vil du få svar på pgt-a dersom det blir såpass mange at du velger å gjøre det nå?
Jeg tror jeg får svar imorgen? Da skal de ha testet og eventuelt fryst ned idag, og så sender de ut beskjed på e-post imorgen. Så det er jo altfor spennende :bag: Jeg har egentlig bare lyst å våkne opp fredag og allerede ha fått resultatene… Så utrolig redd for å bli skuffet nå, når jeg har fått litt håp…

Oi så spennende, håper virkelig de har fryst alle tre!!!

Jeg tror jeg får svar imorgen? Da skal de ha testet og eventuelt fryst ned idag, og så sender de ut beskjed på e-post imorgen. Så det er jo altfor spennende :bag: Jeg har egentlig bare lyst å våkne opp fredag og allerede ha fått resultatene… Så utrolig redd for å bli skuffet nå, når jeg har fått litt håp…
Hmm, ut fra det jeg har vært borti tidligere har det tatt alt fra 2-6 uker å få svar på testingen. Kan tenkes at din lab er superrask altså, men ville kanskje innstilt meg på at du får beskjed om hvor mange som er testet i morgen og må vente litt til med selve svarene. Men håper jeg tar feil!

Fy søren!!! Du skal bare vite at vi er flere som er spente med deg! Kjennes nesten som når jeg venter på telefon fra embryologen selv :laughing002 Håper så du får noen skikkelig gode nyheter nå!!! :Heartpink Jeg tenker at du skal tillate deg å ha håp. For du ville blitt skuffet uansett om det ikke ble gode resultater. Og da har du hvertfall kjente på den litt gode følelsen i forkant. Jeg heier så innmari på disse små embryoene i Estland!!!!!

Hmm, ut fra det jeg har vært borti tidligere har det tatt alt fra 2-6 uker å få svar på testingen. Kan tenkes at din lab er superrask altså, men ville kanskje innstilt meg på at du får beskjed om hvor mange som er testet i morgen og må vente litt til med selve svarene. Men håper jeg tar feil!
Det kan godt stemme, at det er mer hvor mange som ble fryst. Kommunikasjon er ikke alltid det enkleste med klinikken, og informasjon er ikke alltid helt enkelt :bag:

Da skal jeg forberede meg på at det er kun nedfrysing jeg får beskjed om imorgen!

Fy søren!!! Du skal bare vite at vi er flere som er spente med deg! Kjennes nesten som når jeg venter på telefon fra embryologen selv :laughing002 Håper så du får noen skikkelig gode nyheter nå!!! :Heartpink Jeg tenker at du skal tillate deg å ha håp. For du ville blitt skuffet uansett om det ikke ble gode resultater. Og da har du hvertfall kjente på den litt gode følelsen i forkant. Jeg heier så innmari på disse små embryoene i Estland!!!!!
Takk:Heartred

Jeg er håpefull, men også veldig sliten og merker at jeg har mye engstelse rundt dette også. Kroppen går i litt stress-modus, og kjenner litt på at angsten ligger å ulmer rett under huden. Som den kan gjøre når jeg er sliten og når jeg er redd. Men det er vel bare å puste med magen og håpe på det beste:Heartred

Takk alle! :Heartred

Det var som @Hassel sa; jeg får ikke vite endelig svar på testen før 2-3 uker. Men jeg har fått vite hvor mange blastocyster det er og hvilken gradering de har fått.

Jeg ble sjokkert, men jeg har faktisk 4(!!!) blastoer på frys. For første gang i mitt liv! Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, for dette er da det BESTE uttaket mitt noen sinne og jeg er 2 år eldre enn når jeg startet. Så dere; alder er ikke alt. Nå gjenstår det å se hva resultatet etter gen-testen er. De er ikke veldig høyt gradert, men jeg håper på et levedyktig embryo iallfall.

Gradering: 1 4AB, 1 4BB, 1 3BB og 1 5BC.

Den fjerde på 5BC ville nok ikke klart seg videre her i Norge, men den har iallfall blitt nedfryst. Jeg er sjokkert, og fornøyd- men jeg tør ikke slippe jubelen helt løs. Det blir noen nervepirrende uker nå.

Det var som @Hassel sa; jeg får ikke vite endelig svar på testen før 2-3 uker. Men jeg har fått vite hvor mange blastocyster det er og hvilken gradering de har fått.

Jeg ble sjokkert, men jeg har faktisk 4(!!!) blastoer på frys. For første gang i mitt liv! Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, for dette er da det BESTE uttaket mitt noen sinne og jeg er 2 år eldre enn når jeg startet. Så dere; alder er ikke alt. Nå gjenstår det å se hva resultatet etter gen-testen er. De er ikke veldig høyt gradert, men jeg håper på et levedyktig embryo iallfall.

Den fjerde på 5BC ville nok ikke klart seg videre her i Norge, men den har iallfall blitt nedfryst. Jeg er sjokkert, og fornøyd- men jeg tør ikke slippe jubelen helt løs. Det blir noen nervepirrende uker nå.
Men hallo, det er jo helt fantastisk!!! 5 blasto er jo helt sprøtt!!! Og uansett et bedre utgangspunkt enn noen sinne! Kjører du rett på med et uttak til, eller hvordan blir det nå når du fikk så mange? :love017

Å kjære deg, for en nyhet! Fire stk er fantastisk. Og gradering har mindre å si om de er euploide, så her krysser vi alt vi har for alle fire :Heartred Blir nervepirrende uker nå..!

Åh herregud så fantastisk - vi jubler litt for deg inntil videre!! :woot::Heartred:Heartbigred:gen014:happy093:hug007:talk017

Men hallo, det er jo helt fantastisk!!! 5 blasto er jo helt sprøtt!!! Og uansett et bedre utgangspunkt enn noen sinne! Kjører du rett på med et uttak til, eller hvordan blir det nå når du fikk så mange? :love017
Å kjære deg, for en nyhet! Fire stk er fantastisk. Og gradering har mindre å si om de er euploide, så her krysser vi alt vi har for alle fire :Heartred Blir nervepirrende uker nå..!
Wow, for et resultat! Helt fantastisk!! :love017
Jeg vet! Altså av 5 befruktede har 4 blitt til blasto. Det har aldri skjedd før. Ikke i nærheten en gang! Og jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig?

@Overtenker40 Jeg vet ikke helt, men jeg har en følelse av at klinikken kommer til å foreslå å vente med uttak til resultat av denne gjengen foreligger. Tenker jeg er enig med dem i det. Så da blir det vel heller innsett rett over jul eller uttak hvis ingen er euploide. Men jeg håper skikkelig på innsett! :nailbiting: :bag:

Jeg hadde jo aldri drømt om at det skulle bli så god uttelling!!

Back
Topp