IKM uke 48 og 49

EL testene har jo en tendens til å komme PLUTSELIG. Hadde heller stolt på andre symptomer :happy: Eller har du sånne lange topper?

Nei har ikke hatt lange topper, men det er såvidt strek på eggløsningstesten. Men ser ut så noe begynner å skje på den jeg tok til morgen idag. Så krysser fingrene for EL skjer innen neste dagene

A-baby2 - 37 - B2 - PP1 - EL 14.11(?) - IKM 28.11

Min første gang med i forumet. Jeg er ny på testing, lastet ned Premom - føler den er litt ute i fht når jeg skal ha EL, den mener 12.11, mens WomanLog mener 14.11. Ser ut som el testene er langt unna foreløpig. Så spent når det blir. Begynte å teste veldig tidlig da Premom mente jeg skulle starte dagen etter mens. Føler jeg har holdt på en stund nå

Last edited:
Hadde egentlig tenkt å begynne med temping denne syklusen. Men nå er jeg på cd 10 og har enda ikke komt igang. Glemmer det hver bidige morgen :dead: jeg har også glemt CBA monitoren denne syklusen. Registrerte ny syklus ved mens, men har missa tester de 2 siste dagene. Kjenner follikulærfasen har gått helt sinnsykt fort denne gangen :hilarious:

Føler tallene har gått opp og ned, er det vanlig?
IMG_9312.jpeg

Huff, det er ikke så lett når man driver og blir utilgjengelig pga jobb. Var selv offshore forrige måned ved EL og prøvde masse triks for å få spermen til å overleve 5 dager. Det fungerte ikke :smiley-ashamed004 Håper EL kommer når du er hjemme da :Heartred
Nei, det blir litt vanskeligere da. Men fint at vi er flere prøvere som har den utfordringen også :Heartred håper det klaffer for deg denne gangen også:hello2

A-baby2 - 37 - B2 - PP1 - EL 14.11(?) - IKM 28.11

Min første gang med i forumet. Jeg er ny på testing, lastet ned Premom - føler den er litt ute i fht når jeg skal ha EL, den mener 12.11, mens WomanLog mener 14.11. Ser ut som el testene er langt unna foreløpig. Så spent når det blir. Begynte å teste veldig tidlig da Premom mente jeg skulle starte dagen etter mens. Føler jeg har holdt på en stund nå
Åja haha ja litt tidlig å starte rett etter mens :smiley-ashamed004 Pleier å starte etter at jeg har fått et symptom selv. Vanligvis når jeg går fra sticky slim til mer vannete. Som for meg er i dag, CD 11. Også går det vanligvis enda 3-4 dager etter det. Så å starte i dag er veldig safe for min del :happy:

Hadde egentlig tenkt å begynne med temping denne syklusen. Men nå er jeg på cd 10 og har enda ikke komt igang. Glemmer det hver bidige morgen :dead: jeg har også glemt CBA monitoren denne syklusen. Registrerte ny syklus ved mens, men har missa tester de 2 siste dagene. Kjenner follikulærfasen har gått helt sinnsykt fort denne gangen :hilarious:
Det er ikke for sent enda :) Første syklusen jeg tempet startet jeg bare noen få dager før EL, og kan fortsatt se tydelig når EL skjedde :) Fikk sånn ekstra kort syklus den prøveperioden der, så følte også at folikkelfasen gikk så mye raskere enn forventet :smiley-ashamed004

Screenshot_20251111_140648_FF App.jpg

Føler tallene har gått opp og ned, er det vanlig?
Vis vedlegget 474078
Ja, veldig vanlig :)

Det er når du får nærmere 0.6 at du begynner å få god styrke i testene dine etter min erfaring. En 0.68 test i premom får jeg 0.9 på der 1 er maks i en annen app jeg bruker. Føler premom er laget for de som får ekstreme LH verdier og er veldig lite sensitiv når testen begynner å få litt styrke. Da får man de mega raske toppene. Den andre appen jeg bruker gir meg 3 dagers topper med en åpenbar peak.

Nei, det blir litt vanskeligere da. Men fint at vi er flere prøvere som har den utfordringen også :Heartred håper det klaffer for deg denne gangen også:hello2
Denne prøveperioden får jeg en helt normal prøveperiode, og det er skikkelig allright :happy: Var borte forrige prøveperiode, og prøveperioden før det drev samboeren min og jobbet mange dager med dobbelvakt i den fertile perioden, også pleide de gjerne å avslutte dagene med noen øl. Han jobber ikke så mye dobbeltvakter og drikker veldig lite, så det traff skikkelig dårlig den prøveperioden der. Merket at det kom lite ut da for å si det sånn. Denne prøveperioden her har jeg tro på da :) Nå skal han bare jobbe dobbeltvakt akkurat dagen før EL (som er den beste dagen da haha) men skal klare å legge inn litt aksjer på morgningen tenker jeg :happy:

Takk for at du lager gruppe! :D ❤️
Denne gangen har jeg sååå lyst at det skal klaffe! Endte med SA i pp2. Og nå må det gå, da blir det akuratt 2 mnd mellom ungene sine bursdager her i heimen :p

Millebille - 35 - B3 - pp4 - EL 24/11 - IKM 6/12

Gleder meg til å følge deg! Denne ppen håper jeg vi begge er heldige!

Slenger meg på her, håper vi får verdens beste gave til førjulstiden. Alle gode ting er 5, er det ikke det man sier?xsmile14:smiley-angelic001
29 - B1 - PP 5 - EL 12/11 - IKM 26/11

Tror jeg har eggløsning i morgen, følger det er litt mer usikkert på den ene eggstokken enn den andre, denne her kjører litt sitt eget løp og bruker lengre tid enn den andre. Men har hatt "høy" på eggløsningstester siden lørdag, så mulig jeg bare misset toppen. Aksjene legges i alle fall inn for sikkerhets skyld.

Takk for at du lager gruppe! :D ❤️
Denne gangen har jeg sååå lyst at det skal klaffe! Endte med SA i pp2. Og nå må det gå, da blir det akuratt 2 mnd mellom ungene sine bursdager her i heimen :p

Millebille - 35 - B3 - pp4 - EL 24/11 - IKM 6/12
For de får i teorien samme dato/dag også bare ulik måned? Ikke at det vanligvis stemmer akkurat men :smiley-ashamed004 Hvis jeg får EL på lørdag så skal termindatoen min bli på samme dag som ene søsteren min. Gjør det litt enklere å huske bursdager haha

Merker jeg er litt mer avslappet denne prøveperioden til nå. Føler liksom ingen stor trang til å teste etter EL. Må bare legge aksjer annenhver dag ca og hver dag i helgen :happy: Har ikke bestilt inn flere graviditetstester fra forrige prøveperiode, så har ikke så mange tidligtester denne runden :nailbiting: Og ikke nok graviditetstester til å ta mer enn maks 2 om dagen. Som burde være nok :hilarious:

For de får i teorien samme dato/dag også bare ulik måned? Ikke at det vanligvis stemmer akkurat men :smiley-ashamed004 Hvis jeg får EL på lørdag så skal termindatoen min bli på samme dag som ene søsteren min. Gjør det litt enklere å huske bursdager haha
Det aner jeg ikke. Haha tenkte bare basert på måneden. Og at det blir veldig stress om alle skal ha bursdag tett i tett :)
Spennende da. Jeg kan ende opp med en positiv test på bursdagen til ene barnet mitt! Det er jo litt gøy!

Hurra for gruppe! Jeg er ny her også. Jeg sluttet på prevensjon i sommer, og syklusene er litt bananas. Hatt to kjemiske nå. Er på CD 20 og fikk først positiv EL test idag. Har tidligere fått CD 16.
Så da blir det vel som følger, selv om jeg ikke vet hvor lang lutealfasen min er heller.

Dagmar - 38 - B2, PP5, EL 12.11, IKM 26.11

Krysser fingerene for oss alle!

Hurra for gruppe! Jeg er ny her også. Jeg sluttet på prevensjon i sommer, og syklusene er litt bananas. Hatt to kjemiske nå. Er på CD 20 og fikk først positiv EL test idag. Har tidligere fått CD 16.
Så da blir det vel som følger, selv om jeg ikke vet hvor lang lutealfasen min er heller.

Dagmar - 38 - B2, PP5, EL 12.11, IKM 26.11

Krysser fingerene for oss alle!
Ooo den måneden jeg ble gravid så hadde jeg forsinket EL. Da har jo egget fått ekstra tid til modning. Håper det er bra for deg :happy:

Back
Topp