Å nei så utrolig trist å høre!
For min del hadde det jo stoppet opp nesten 2 uker før jeg var på ultralyd på sykehuset, så siden det var sykehuset som oppdaget det fikk jeg tablettene med en gang og skulle ta den første tabletten for å løsne ting morgningen etter, også komme tilbake på sykehuset dagen etter det for å gjennomføre aborten.
Det at du er mindre kvalm er jo et godt tegn på at kroppen din kanskje har begynt å ordne opp selv. Man kan gå i mange uker uten at symptomene minker i det hele tatt. Selv merket jeg ingenting, så etter å ha fått beskjeden på sykehuset og blitt spurt om jeg ville få de første tablettene med en gang, så hadde jeg ikke fått prosessert noe. Satt og gråt hele tiden de neste to dagene. Fikk ikke sove

Men jeg trengte bare den første tabletten jeg tok selv (det er visst en del som ikke trenger tablettene som starter riene). Natt til dagen jeg skulle på sykehuset så aborterte jeg. Lå i fosterstilling og var på do hele tiden. Når ting endelig kom seg ut så slapp liksom bare all smerten taket med en gang (dette var klokken 4 på natten). Når jeg kom på sykehuset morgningen etter tok de en ultralyd og dobbeltsjekket at alt hadde kommet seg ut. Det var utrolig behagelig å få vite det, og kunne se de neste dagene at hcg sank veldig raskt. Kom litt rester ut 2 og 4 dager etter. Dagen etter jeg aborterte hadde jeg den beste natten med søvn jeg noensinne har hatt. Fikk 99 i søvnscore. Bare var så utslitt fysisk og mentalt.
Jeg regnet dag 1 av syklusen den dagen jeg aborterte, og fikk kun 3 dager forsinket syklus (PP 1 etter MA). PP 2 etter MA var den der jeg var i ikm gruppen med deg, da jeg plutselig hadde 24 dager syklus.
Hvis du blir tilbud abort på sykehuset anbefaler jeg å si JA for å få kanskje få den ultralyden etterpå. Det er veldig behagelig å vite at man ikke har masse rester.
Man opplever sorg ulikt, men for min del ville jeg bare få det overstått for å få starte på nytt. Det var da jeg startet dagboken min her inne pga jeg måtte ha et sted å bearbeide litt det å miste.
Jeg føler absolutt med deg og håper du får tid til å bearbeide følelsene dine litt

Jeg ble skikkelig trist på dine vegne nå