Gode erfaringer med sen positiv?

Prøverlykken!

Betatt av forumet
Hei!

Jeg skimtet en svak strek på mandag, og etter min regning var jeg da 15 dpo. Nå er testegalskapen i gang, og jeg frykter ny kjemisk. Er det noen som har positive erfaringer å dele?

Nederste testen er ikke helt tørket men ser ut som den blir lysere enn den jeg tok tidligere i dag..

Vedlegg

• IMG_5246.jpeg
    IMG_5246.jpeg
    404,5 KB · Visninger: 168
Jeg er ikke så bevandret i dpo land, eller hva som er en god test eller ikke. Men dette er min test forrige svangerskapet, så aldri streken før etter tiden gikk ut og man ikke skal lese av den egentlig. Var en dag eller to over IKM, og er en tidlig test. Det gikk bra, er i dag en gutt på straks to år.

Krysser fingrene for at det ikke er kjemisk.

Vedlegg

• 20230310_221338.jpg
    20230310_221338.jpg
    911,8 KB · Visninger: 83
Tok test på en fredag som var negativ, dro til ei venninne for helgen og kom tilbake på søndag. Siden mensen enda ikke hadde dukket opp enda tok jeg en ny en som var positiv
Hun er 1 år og 4 mnd nå

Vedlegg

• IMG_7384.jpeg
    IMG_7384.jpeg
    364,6 KB · Visninger: 100
Jeg er ikke så bevandret i dpo land, eller hva som er en god test eller ikke. Men dette er min test forrige svangerskapet, så aldri streken før etter tiden gikk ut og man ikke skal lese av den egentlig. Var en dag eller to over IKM, og er en tidlig test. Det gikk bra, er i dag en gutt på straks to år.

Krysser fingrene for at det ikke er kjemisk.
Tok test på en fredag som var negativ, dro til ei venninne for helgen og kom tilbake på søndag. Siden mensen enda ikke hadde dukket opp enda tok jeg en ny en som var positiv
Hun er 1 år og 4 mnd nå
Åhh takk skal dere ha, godt å høre :Heartpink:Heartblue

Hei!

Jeg skimtet en svak strek på mandag, og etter min regning var jeg da 15 dpo. Nå er testegalskapen i gang, og jeg frykter ny kjemisk. Er det noen som har positive erfaringer å dele?

Nederste testen er ikke helt tørket men ser ut som den blir lysere enn den jeg tok tidligere i dag..
Med min kjemisk var det ikke en slik utvikling. Det var bare en test tilsvarende ca den du har på dag 16 også var de neste testene hvite. :Heartpink

Ja her er testene jeg hadde forrige kjemisk. Så de er svakere enn denne gang, men syns likevel det er lite stigning nå også Vis vedlegget 473875
Er den nederste fra 18 på kvelden, eller dag 19? (Altså ikke av disse testene, men de første du postet)? Er jo egentlig fin stigning fra 16 til 18.

Veldig frustrerende når det eneste man egentlig kan gjøre er å vente å se. :rolleyes:

Er den nederste fra 18 på kvelden, eller dag 19? (Altså ikke av disse testene, men de første du postet)? Er jo egentlig fin stigning fra 16 til 18.

Veldig frustrerende når det eneste man egentlig kan gjøre er å vente å se. :rolleyes:
Det var også kveld 18. Tatt ny i dag også så kan legge ved bilde. Det er vel litt stigning om man ser på annenhver dag.

Uff ja syns ventetiden er grusom :bag:
IMG_5252.jpeg

Back
Topp