Jeg vet ikke helt hvorfor, men fra jeg våknet tidlig i dag så har jeg bare grått og grått... tror det er cyclogesten som gir meg samme plager som kraftig pms/pmdd. I går hadde jeg det overraskende bra tross alle nerver og alt før innsettet. Vi hadde en veldig fin kveld oss to, og jeg var i knallhumør.
I dag føler jeg meg som en idiot som ikke stoppet etter det forrige forsøket. Alle tanker jeg kan få om hvor ubrukelig kroppen min er og at jeg kanskje til og med er uansvarlig som på død og liv prøver å få satt inn et stakkars embryo i denne kroppen, har tatt over helt i dag. Frasen: "Definisjonen på galskap er å gjøre samme ting om og om igjen, og forvente et annet resultat" raser igjennom hodet mitt.
Jeg prøver å tenke at det er hormoner og at disse følelsene vil gå over..
I dag føler jeg meg som en idiot som ikke stoppet etter det forrige forsøket. Alle tanker jeg kan få om hvor ubrukelig kroppen min er og at jeg kanskje til og med er uansvarlig som på død og liv prøver å få satt inn et stakkars embryo i denne kroppen, har tatt over helt i dag. Frasen: "Definisjonen på galskap er å gjøre samme ting om og om igjen, og forvente et annet resultat" raser igjennom hodet mitt.
Jeg prøver å tenke at det er hormoner og at disse følelsene vil gå over..

Oppdaterer her hele tiden
skal du teste hver dag for å se ovitrelle gå ut?
Det er virkelig ikke lett! Jeg tror at de har en fertilitetscoach eller terapeut på riksen som man kan boke time med, venninnen min gjorde det i fjor vartfall. Tenker at de fleste av oss hadde hatt godt av å snakke med noen for å kunne ha enda mere verktøy til denne reisen 
Skal prøve å ikke kjøpe flere tester. Har to cb med ukesindikator så planen nå er å ta en av de på søndag og få et klart svar! Svir ikke av en sånn test 10 dpo